AnonymBruker Skrevet 23. november 2017 #1 Skrevet 23. november 2017 Flyselskapet har endret bookingen min med ny avreise et døgn etter. Ingen annen info enn det. Meldingen kom på Mail ca. 7 timer før avreise på opprinnelig tidspunkt. Hvilke rettigheter har jeg som reisende? Skulle gjerne ringt selskapet, men de har ikke åpningstider nå på natta. Jeg har ordnet meg ny billett selv, men det kostet selvsagt flesk. Noen som har vært utsatt for det samme? Anonymkode: 4cdbb...65e
AnonymBruker Skrevet 23. november 2017 #2 Skrevet 23. november 2017 Er det grunnet uværet vi har over landet nå? Ta kontakt med flyselskapets kundeservice sier de på tv nå. Anonymkode: 52885...e48
AnonymBruker Skrevet 23. november 2017 #3 Skrevet 23. november 2017 Du har krav på refusjon av billetten, eller mat/hotell mens du venter på ny avreise. Hvis utsettelsen skyldes været har du nok ikke krav på noe,så vidt jeg vet Anonymkode: d58d9...929
AnonymBruker Skrevet 23. november 2017 #4 Skrevet 23. november 2017 Tror ikke det kan være været, da andre flighter fra og til samme området gikk som normalt. Jeg ordnet egen billett med annet selskap, men hadde ikke mulighet til å snakke med flyselskapet da de ikke var tilgjengelig de timene jeg var på flyplassen. Får vel forsøke å sende et krav til de, og kanskje håpe på å få refundert billetten jeg hadde hos de til den opprinnelige flighten. Anonymkode: 4cdbb...65e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå