AnonymBruker Skrevet 22. november 2017 #1 Skrevet 22. november 2017 Jeg har gjort det. Kjøpt en dildo og føler meg en smule skuffet. Har vært ufattelig kåt den siste uken, og jeg kjøpte den på impuls. Har prøvd dildo før, likte det ikke da heler. Har ikke hatt sex på 5 år. Vanligvis plager det meg ikke, men jeg ville ha noe å ha det gøy med. Er det mulig jeg burde prøve en sånn vibrator heler? D: Jeg mener... de... vibrerende du har utpå (?) musa. Klitoris egg eller hva det er. Er det andre kvinner som har samme dilemma? Har ofte funnet meg selv spille spill på en ps2, ps3 eller noe med vibrering, og finner det mer pirrende en å presse en dildo vibrator (som den jeg har kjøpt) opp i musa. Er for flau til å gå innom et kondomeri. Dildoen (som også er vibrator) jeg anskaffet er perfekt, foruten at jeg ikke liker følelsen siden det ikke er ekte. D: Hadde samme problemet sist jeg var borti en dildo at jeg hatet følelsen av plastikk. Gikk derfor for en mer naturtro dildo vibrator sugekopp type. Er det noen med erfaringer? Dildo? Egg vibrerer? Jeg er ikke desperat, men har lyst å kose med meg selv. Andre kvinner, hjelp! D: Anonymkode: 03fca...57e
AnonymBruker Skrevet 23. november 2017 #2 Skrevet 23. november 2017 Det er flaut nok at jeg spør online også. D: Ingen som har erfaring eller kan hjelpe? D: Anonymkode: 03fca...57e
AnonymBruker Skrevet 23. november 2017 #3 Skrevet 23. november 2017 Hvis dildoen du har kjøpt også har innebygd vibrator så skjønner jeg ikke helt hvorfor du ikke liker den. Er det materialet, eller formen tror du? Prøv å kjøp deg en rabbit vibrator/dildo! Det er en dildo med vibrator, hvor dildoen er formet slik at den stimulerer g punktet og i tillegg har noen "horn" opp som stimulerer klitoris Den kan du velge om du vil bruke bare utenpå, bare inni (ved å vri rabbitt "hornene" vekk fra klitoris), eller begge deler. Det er ikke alltid jeg er i humør til noe som penetrerer meg og går inn og da bruker jeg min rabbitt til kun klitorisstimulering, siden selve penishodet på den også har vibrator , så da legger jeg kun penishodet på klitten langs sprekken eller direkte i vinkel rett på, og kan også veksle mellom å kile borti med "hornene" ved å vri vibratoren andre vei. Om man vil penetreres så gjør den bøyde formen og ruglene at man stimulerer g punktet og ikke bare går rett innover som mange andre dildoer. Anbefales! Jeg elsker å bruke den alene (senest i dag, 3 orgasmer) , og typen elsker å bruke den på meg så jeg får noen orgasmer før han knuller meg Anonymkode: 8c944...b7d
AnonymBruker Skrevet 23. november 2017 #4 Skrevet 23. november 2017 Jeg har også hatt vibrator egg og butterfly, men de var ikke noe særlig. Svak i vibrasjon og måtte både holdes hardt på med hendene, og beveges manuelt for nok stimuli ... Anonymkode: 8c944...b7d
AnonymBruker Skrevet 23. november 2017 #5 Skrevet 23. november 2017 Kjøp deg en skikkelig vibrator (finnes i alle mulige fasonger fra penisaktig til high tech duppeditt som ligner alt annet enn sexleketøy), ikke et vibrerende egg. Kjøp på nett, der finner du ofte omtaler av poduktene så du får et visst begrep om hvor gode de er. Anonymkode: 0b1f5...a67
AnonymBruker Skrevet 23. november 2017 #6 Skrevet 23. november 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis dildoen du har kjøpt også har innebygd vibrator så skjønner jeg ikke helt hvorfor du ikke liker den. Er det materialet, eller formen tror du? Prøv å kjøp deg en rabbit vibrator/dildo! Det er en dildo med vibrator, hvor dildoen er formet slik at den stimulerer g punktet og i tillegg har noen "horn" opp som stimulerer klitoris Er denne jeg prøvde tidligere før den jeg kjøpte. Den var mer ubehagelig en den jeg har nå. D: Jeg er kanskje ikke en dildo person i det hele tatt. Materialet virker greit, kanskje litt plastikk med ballene. Kjøpte en med baller, jeg finner baller pirrende. >_> Tenkte kanskje det kunne selge meg til dildo vibratorer om jeg kunne ha noe som virket så ekte som mulig. 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har også hatt vibrator egg og butterfly, men de var ikke noe særlig. Svak i vibrasjon og måtte både holdes hardt på med hendene, og beveges manuelt for nok stimuli ... Anonymkode: 8c944...b7d D: Høres ikke gøy ut. 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kjøp deg en skikkelig vibrator (finnes i alle mulige fasonger fra penisaktig til high tech duppeditt som ligner alt annet enn sexleketøy), ikke et vibrerende egg. Kjøp på nett, der finner du ofte omtaler av poduktene så du får et visst begrep om hvor gode de er. Anonymkode: 0b1f5...a67 Den jeg kjøpte hadde 5 stjerner, naturtro dildo, som reagerer på bevegelsene og med flere hastigheter. Den var også på tilbud siden det er black friday snart. Den virker mer eller mindre perfekt, men jeg føler det ikke for den. D: Jeg er redd jeg kanskje ikke er en dildo/vibrator kvinne. Anonymkode: 03fca...57e
AnonymBruker Skrevet 23. november 2017 #7 Skrevet 23. november 2017 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er redd jeg kanskje ikke er en dildo/vibrator kvinne. Anonymkode: 03fca...57e Nei, da er du kanskje ikke det. For meg så tok det for så vidt mange år før jeg greide å nyte en dildo og vibrator (min kjære rabbit), det føltes så unaturlig og rart så jeg greide ikke bli ordentlig mentalt tent. Jeg kastet noen vibratorer og dildoer etter noen forsøk og ventet flere år før jeg prøvde noen igjen, så kanskje det handler om at du må bli "klar" for det på et vis sånn som med meg? Jeg greide først å nyte det når jeg hadde lært meg å slippe alle seksuelle hemninger ellers og ikke hadde "noen sperrer" lenger på en måte, og bare ga meg hen til dildoen Tidligere hadde jeg nok en indre stemme som sa "Nei dette er unaturlig, dette er rart, dette blir ikke riktig, dette er skittent" osv til meg som hindret meg i å nyte ordentlig, men ikke nå mer Anonymkode: 8c944...b7d
AnonymBruker Skrevet 23. november 2017 #8 Skrevet 23. november 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Nei, da er du kanskje ikke det. For meg så tok det for så vidt mange år før jeg greide å nyte en dildo og vibrator (min kjære rabbit), det føltes så unaturlig og rart så jeg greide ikke bli ordentlig mentalt tent. Jeg kastet noen vibratorer og dildoer etter noen forsøk og ventet flere år før jeg prøvde noen igjen, så kanskje det handler om at du må bli "klar" for det på et vis sånn som med meg? Jeg greide først å nyte det når jeg hadde lært meg å slippe alle seksuelle hemninger ellers og ikke hadde "noen sperrer" lenger på en måte, og bare ga meg hen til dildoen Tidligere hadde jeg nok en indre stemme som sa "Nei dette er unaturlig, dette er rart, dette blir ikke riktig, dette er skittent" osv til meg som hindret meg i å nyte ordentlig, men ikke nå mer Anonymkode: 8c944...b7d ... tror du det er mulig jeg vil like dildoen min etterhvert da? Tenker å prøve den hver gang jeg føler det skikkelig. I alle fall bedre en alternativet fremmede fyrer. D: Jeg er egentlig veldig nervøs og sjenert av meg. Er det mulig det ødelegger? >_> Anonymkode: 03fca...57e
AnonymBruker Skrevet 23. november 2017 #9 Skrevet 23. november 2017 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: ... tror du det er mulig jeg vil like dildoen min etterhvert da? Tenker å prøve den hver gang jeg føler det skikkelig. I alle fall bedre en alternativet fremmede fyrer. D: Jeg er egentlig veldig nervøs og sjenert av meg. Er det mulig det ødelegger? >_> Anonymkode: 03fca...57e Jeg vet ikke med deg, men jeg likte min etter hvert og nå nyter jeg den ofte, men det krevde at jeg generelt fikk et mer avslappet forhold til sex og egen nytelse. Syns det var litt skammelig før og det ødela nok for min del. Det kan gode hende at det at du er nervøs og sjenert gjør at du ikke slipper tankene og nytelsen 100% fri, at du ubevisst dømmer deg selv og holder igjen og føler du gjør noe galt, og da vil du jo ikke kunne nyte ordentlig heller.. Husk at ingenting er flaut eller skam med å bli kjent med kroppen sin Anonymkode: 8c944...b7d
AnonymBruker Skrevet 23. november 2017 #10 Skrevet 23. november 2017 Hitachi Magic Wand er fantastisk ❤ Anonymkode: 49aeb...d7d
Sphynx Skrevet 25. november 2017 #11 Skrevet 25. november 2017 Det er ikke flaut å handle på erotiske butikker. Om ikke kondomeriet midt på Karl Johan frister, er det en håndfull andre i Oslo i allefall. Fordeler er at du kan få en ordentlig anbefaling av ''sexsperter'' som kan alle produktene. Hilsen ei som jobber i en erotisk butikk!
AnonymBruker Skrevet 25. november 2017 #12 Skrevet 25. november 2017 Syntes faktisk fingrene er best. Det er faktisk nesten for godt. Får det liksom ikke helt til med dildo. Prøvd forskjellige, men har bare gitt de bort da de ikke funket. Anonymkode: 12589...e2d 1
AnonymBruker Skrevet 25. november 2017 #13 Skrevet 25. november 2017 Lever dildoen tilbake til butikken og få igjen pengene. Eller selg den på Finn. Invester i en sybian i stedet. Anonymkode: 59be9...9ee 1
AnonymBruker Skrevet 25. november 2017 #14 Skrevet 25. november 2017 Legg ut en annonse etter en mann i stedet. Anonymkode: c07e3...dde
Einus Skrevet 25. november 2017 #15 Skrevet 25. november 2017 Jeg tenkte med en gang en mulig løsning til deg, men ser jeg at du ikke liker plastikk og da skrumper det brått inn. For min første tanke er f.eks batteri drevet tannbørste. Og om du har en godt brukt utgave, så kan du forsøke forsiktig med busten ned..... Du kan også forsøke deg inn på nettsteder som selger f.eks noe som heter Squeel eller noe i den duren. Denne har noe som skal påvirke klitorisen din slik at du skal oppnå veldig godt resultat. Siden jeg er mann, kan jeg ikke anbefale deg den.... men det er kanskje verdt å forsøke? lykke til
AnonymBruker Skrevet 29. november 2017 #16 Skrevet 29. november 2017 På 25.11.2017 den 19.57, Einus skrev: Jeg tenkte med en gang en mulig løsning til deg, men ser jeg at du ikke liker plastikk og da skrumper det brått inn. For min første tanke er f.eks batteri drevet tannbørste. Og om du har en godt brukt utgave, så kan du forsøke forsiktig med busten ned..... Du kan også forsøke deg inn på nettsteder som selger f.eks noe som heter Squeel eller noe i den duren. Denne har noe som skal påvirke klitorisen din slik at du skal oppnå veldig godt resultat. Siden jeg er mann, kan jeg ikke anbefale deg den.... men det er kanskje verdt å forsøke? lykke til Dette var ingen god anbefaling. Og til den andre som sa man kunne få igjen penger på det man kjøpte i butikken, så nei, det kan man overhodet ikke. Anonymkode: e7a5f...862
AnonymBruker Skrevet 29. november 2017 #17 Skrevet 29. november 2017 Hvis du kjenner noen som du kunne tenke deg å være ff med så kan jo det evt fungere? Anonymkode: 5162b...20b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå