Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Pernilla
Skrevet

Hei !

Er ømme bryster et av de første og de vanligeste symtomene på graviditet? Eller er det normalt at dette ikke inntreffer de første måndene?

Når fikk dere ømme bryster, og i såfall var det en av tingene som gjorde misstanke om gravid... Jeg har en mulighet for å være gravid men ikke ømme bryster og tenker derfor nei...... Jeg må nok bare vente....

Hilsen en som lurer

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Hei hei!

Fikk ømme bryster med en gang jeg slutta på pillen og samtidig fikk jeg absolutt alle andre symptomer på graviditet. Men har nå ikke klaffet for oss ennå så det er bare å krysse fingrer og tær på at det skjer snart.

Har nå gått inn for at vi ikke skal stresse oss for mye opp - vi er ennå unge og før det er gått et år så vil vi ikke tenke for mye på det.

Lykke til med prøvinga da. :wink:

Skrevet

Kvalmen og uteblitt mens er vel de sikreste tegnene på en mulig graviditet har jeg hørt.

Men varsellampene mine ble tent når jeg holdt på å besvime ett par ganger sånn helt plutselig, pluss at puppene mine var kjempeømme! Og da var jeg 8 uker på vei!!!!

Skrevet

10 dager etter eggløsning, dvs ganske med en gang etter at egget hadde kommet ned i livmoren begynte brystene mine å bli fryktelig ømme. Så vonde at jeg våknet om natten av at jeg snudde meg på magen og hylte AU!!! På dag 30, dvs når jeg eg skulle hatt mensen måtte jeg kjøpe meg nye BH'er str C-cup. og jeg er egentlig en liten B-cup. Så puppene mine vokste en str på en uke, noe som naturlig nok var vondt. Det roet seg litt etter det og de er ganske bra nå, i åttende uke. Imidlertid har brystvortene nå funnet ut at det er deres tur...

Men kult m større bryster da! Mann og venninner kjempeimponert over tilveksten...

Haha :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...