Gå til innhold

Time med personlig trener

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fått en oppstartstime med PT som er inkludert i medlemskapet mitt. Har aldri vært hos PT før, så jeg lurer på hva en oppstartstime vil si. Kommer han bare til å snakke om hvilken trening og teknikker som er best for hva jeg vil oppnå? Eller kommer jeg til å trene litt i denne timen under oppsyn av ham? 

Anonymkode: d0cdc...891

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den første tiden går til å måle høyde og sjekke vekt osv. Veldig mye snakk den første timen for å kartlegge hvilke behov du har og hva dere skal trene. Time nr 2 blir mer trening

Anonymkode: 8cb02...3cc

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Den første tiden går til å måle høyde og sjekke vekt osv. Veldig mye snakk den første timen for å kartlegge hvilke behov du har og hva dere skal trene. Time nr 2 blir mer trening

Takk for svar! Skal jeg møte opp i treningsklær, eller? 

TS

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for svar! Skal jeg møte opp i treningsklær, eller? 

TS

Ja, ha på treningsklær! Da jeg hadde min første time så målte jeg meg, veide meg også måtte jeg løfte ulike vekter for å se hvilket nivå vi skulle starte med :) lykke til!!

Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja, ha på treningsklær! Da jeg hadde min første time så målte jeg meg, veide meg også måtte jeg løfte ulike vekter for å se hvilket nivå vi skulle starte med :) lykke til!!

Tusen takk for hjelpen! :-) 

TS

Skrevet

Jeg jobber som PT og jeg har aldri målt verken høyde eller vekt på noen av kundene mine. Med mindre dette er noe kunden ber om syntes jeg dette høres veldig spesielt ut. 
Første time går som nevnt mye til prating for å finne ut mer om deg og din bakgrunn og hva du vil oppnå med treningen. Siste halvdel går ofte til litt trening :)

Anonymkode: cedb6...6b2

• Liker 1
Skrevet
På 22.11.2017 den 23.26, AnonymBruker skrev:

Jiiz. Det har jeg heldigvis aldri vært borti med mine 3 pter. Min høyde og vekt har absolutt ingenting med min trening å gjøre. 

Oppstartstime har som regel vært litt snakk om trening, mål etc og deretter en økt. Jeg har da bedt om veiledning på teknikk da dette er noe som er viktig for meg, og jeg vil ha en Pt som er god på å formidle og veilede på det. 

Anonymkode: 9200c...9bc

• Liker 1
Skrevet

Jeg trener med PT, og eneste gangen jeg har blitt spurt om vekt har vært i forbindelse med at et målene mine er å løfte min egen vekt i knebøy :fnise: Så det er ikke vanlig å bli spurt om verken høyde eller vekt, med mindre det har et formål.

Som de andre sier her - første time brukes til å bli kjent med målene dine og eventuell treningsbakgrunn. Så bruker man resten av tiden på å ta en treningsøkt. 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...