Pippa Skrevet 28. januar 2005 #1 Skrevet 28. januar 2005 Er det noen som har erfaring med akkurat den maskaraen, Hypnose Lancome? Hvordan er den og sitter den bra på og holder hva den lover..? Kjøpte nettopp Dior show (tror den heter det) og den var ikke så god som ekspeditrisen sa til meg :evil:
*Monica* Skrevet 29. januar 2005 #2 Skrevet 29. januar 2005 jeg er veldig fornøyd med den! hadde diorshow jeg også, før jeg kjøpte hypnose. Dior sin børste var mye større og krunglete å påføre synes jeg.. mer fornøyd med Lancome:)
Gjest Daniella_ Skrevet 29. januar 2005 #3 Skrevet 29. januar 2005 Hypnose sin er favoritten min. Liker at man får fyldige og lange vipper av den. Også er den lett å påføre. Den bøyer vippene litt også, syns jeg... Diorshow er vel den værste jeg har prøvd.
Gjest Anonymous Skrevet 29. januar 2005 #4 Skrevet 29. januar 2005 Hypnôse er god mascara. Får kraftige, fyldige vipper av den, og den klumper/drysser ikke.
Gjest Anonymous Skrevet 29. januar 2005 #5 Skrevet 29. januar 2005 Jeg er veldig fornøyd med Hypnose. Den sitter ganske godt. (Drysser ikke). Men den gir volum - lite lengde..
~sikka~ Skrevet 29. januar 2005 #6 Skrevet 29. januar 2005 For meg så klumper den, men ellers så liker jeg den godt, må bare børste vippene godt etterpå.
Catzy Skrevet 29. januar 2005 #7 Skrevet 29. januar 2005 Kjøpte den i sommer, og liker den veldig godt. Et strøk er nok til hverdags, 2-3 blir til fest. Catzy
Gjest Anonymous Skrevet 29. januar 2005 #8 Skrevet 29. januar 2005 Signerer alt sammen! veldig fornøyd :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå