Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Respect
Skrevet

Jeg blir ofte svart under øynene uttpå dagen på grunn av sminke som sverter av. Bruker kun mascara og eyeliner. Ingen av venninnene mine blir svarte under øynene. Hva kan jeg gjøre for å unngå dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hva kan jeg gjøre for å unngå dette?

Det høres ut som om det kan være kvaliteten på sminken din som er problemet.

Skrevet

Trenger slettes ikke være kvaliteten på sminken. Hvis du blir fort blank i ansiktet så blir også sminken fuktig og smitter lettere av. På meg kan selv den mest anbefalte og dyreste mascaraen renne... :-?

Skrevet

Bruk vannfast kajal, den smitter aldri. Clarins har en som jeg liker godt (ikke på våtkanten, men langs vipperoten). Ellers kan du jo teste vannfast mascara også; min favoritt der er Distinguish fra Shiseido, den overlever det meste.

Gjest Lilleulv
Skrevet

legg litt pudder under øynene. av en eller annen grunn så smitter min sminke av hvis jeg ikke bruker concealer og foundation som jeg bruker til vanlig. men kvaliteten på sminken er også viktig!

Skrevet

Jeg har samme problemet med den eye-lineren jeg bruker nå. Og derfor skal jeg snarest kjøpe meg ny, men hvilken type er best både på og under vannkanten?

Skrevet

På meg smitter/drysser faktisk omtrent alle mascarene jeg noen gang har brukt - og da kjøper jeg "skikkelige" merker som Helena Rubinstein, Lancome etc. Selv vannfaste kan smitte/drysse på meg. Nå har jeg funnet en som ikke gjør det *bank i bordet* og det er Biotherm sin Open Eyes. Syns også Kanebo sin 38 grader var veldig bra. Kanskje du kan prøve noen av de? Mht kajal er jeg nødt til å holde meg til den flytende typen - den drysser ikke på meg.

Håper dette hjalp litt.. !

Gjest Anonymous
Skrevet

Maybelline Sky High Curves maskara sitter bra på meg. Anbefaler også den vannfaste kajalen fra Clarins. :)

Skrevet
Maybelline Sky High Curves maskara sitter bra på meg. Anbefaler også den vannfaste kajalen fra Clarins. :)

MSHC svertet veldig av på meg da...

Men mitt råd er som følger; pass på at fuktighetskrem/øyekrem ikke kommer på vippene, da sitter mascaraen dårligere!

Skrevet

Alle mascaraer ga meg mer eller mindre panda-øyne etter hvert. Bortsett fra Kanebo38, som jeg ikke kan leve uten nå :)

Leter fortsatt etter den perfekte kajal...men oppdaget at det var mascara som var den store synderen, ikke kajalen.

Det er nokså mange jenter som har dette problemet har jeg lagt merke til..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...