AnonymBruker Skrevet 22. november 2017 #1 Skrevet 22. november 2017 Vi har samme utleier. Naboene er hjemme hele dagen og bråker noe sinnsykt både natt og dag. Jeg har banket på hos de flere ganger og bedt de dempe seg da det er veldig lytt. Jeg har måtte stått opp mitt på natten da de har musikk, vaskemaskin, tørketrommel og tv høyt på om natten. De krangler høylytt (er narkomane). De smeller med alt mulig, høres ut som de skal rive ned hele leiligheten. Jeg aner ikke hva de styrer med, men det er konstant. Jeg har klaget til utleieren om hvor mye de bråker, gjentatte ganger, men ingenting bedrer seg. Jeg har bundet kontrakt som jeg ikke kan si opp før det har gått 1 år. Med tanke på at vi har samme utleier, og jeg har flere ganger klaget til nabo og utleier, har jeg rett til å heve kontrakten? Mye av bråket er også på dagtid, men det er ikke slik at naboer kan støye fritt mellom 07.00-23.00. De sover søren meg ikke om natten heller, de lager så mye bråk 24/7. Anonymkode: 29195...93a
AnonymBruker Skrevet 22. november 2017 #2 Skrevet 22. november 2017 Noen som vet, eller vet hvor jeg kan spørre? Blir gal av dette. Anonymkode: 29195...93a
Gjest Amanda87 Skrevet 22. november 2017 #3 Skrevet 22. november 2017 Det er de som burde flytte, ikke du.
AnonymBruker Skrevet 22. november 2017 #4 Skrevet 22. november 2017 1 minutt siden, Amanda87 skrev: Det er de som burde flytte, ikke du. Å få noen kastet ut er en lang prosess. Da har det sikkert gått så lang tid at jeg kan si opp kontrakten min på den enkle ''gyldige'' måten. Viss de nekter å flytte kan ikke utleier bare skifte lås, de må få namsmannen til å kaste de ut. Nå er klokken snart 23 og de dunker i veggene, høres ut som et metallrør..Rett til soverommet mitt. Anonymkode: 29195...93a
AnonymBruker Skrevet 22. november 2017 #5 Skrevet 22. november 2017 Ring politiet når dette skjer og be de kontakte utleier. De har vel narkotika liggende også og da får utleier problemer han ikke vil ha. Anonymkode: 54dca...2f9 2
AnonymBruker Skrevet 22. november 2017 #6 Skrevet 22. november 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ring politiet når dette skjer og be de kontakte utleier. De har vel narkotika liggende også og da får utleier problemer han ikke vil ha. Anonymkode: 54dca...2f9 men det skjer hele tiden. Er alltid noe de bråker med. Skal ringe politiet neste gang de vekker meg mitt på natten. Vil bare vekk fra denne leiligheten. Anonymkode: 29195...93a
penny_ Skrevet 23. november 2017 #7 Skrevet 23. november 2017 8 timer siden, AnonymBruker skrev: men det skjer hele tiden. Er alltid noe de bråker med. Skal ringe politiet neste gang de vekker meg mitt på natten. Vil bare vekk fra denne leiligheten. Anonymkode: 29195...93a Hvis musikken høres utenfor huset, så er det i alle fall noe politiet kan ta tak i. Hvis det ikke er musikk neste gang, så kan du ringe inn pga husbråk og si at du tror de holder på å slå hverandre helseløs. Da kommer de nok fort.
Gjest chisandra Skrevet 23. november 2017 #8 Skrevet 23. november 2017 9 timer siden, AnonymBruker skrev: men det skjer hele tiden. Er alltid noe de bråker med. Skal ringe politiet neste gang de vekker meg mitt på natten. Vil bare vekk fra denne leiligheten. Anonymkode: 29195...93a Har du noen mulighet til å skaffe frem dokumentasjon i form av lydopptak etc. over hvor ille det er?
AnonymBruker Skrevet 23. november 2017 #9 Skrevet 23. november 2017 Jeg hadde kjøpt meg en slik dings som måler lyd, og så filmet den for å vise hvor høy lyden faktisk er. Det er ikke alltid lyd i seg selv kommer så godt frem på video. Anonymkode: 72647...7a7
AnonymBruker Skrevet 23. november 2017 #11 Skrevet 23. november 2017 Ring politiet hver gang det blir støyende Etterhvert vil du få haugevis av dokumentasjon som du kan fremlegge for utleier! Anonymkode: 924a2...e25
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå