Anonym11111 Skrevet 22. november 2017 #1 Skrevet 22. november 2017 Noen som vet om det funker å ha løsvipper i tillegg oppå vippe extensions? Helst uten at extensionsene blir ødelagt og faller av da Jeg har vippe extensions, også fylte jeg på for litt siden, men synes det ble litt lite denne gangen. Og skal på galla osv til helgen og har ikke tid til å fylle på før det.
AnonymBruker Skrevet 22. november 2017 #2 Skrevet 22. november 2017 Dropp vippeextenions. Det er så "ut" og litt tacky når det blir for mye. Kanskje et par punkt extension på det aller meste går an. Jeg er avvendt. Blir for dyrt i lengden. Bare personlig mening. Anonymkode: 1ca86...72d 3
Fjonana Skrevet 22. november 2017 #3 Skrevet 22. november 2017 Tror heller det vil være lurere å bruke en maskara som er oljefri. Jeg er redd limet på løsvippene vil ødelegge eller henge igjen på extensionet.
AnonymBruker Skrevet 22. november 2017 #4 Skrevet 22. november 2017 Vil tro det vil slite litt på limet desverret. Men gjør som du vil, vippeextensions er nydelig, og løsvipper er superpent når man pynter seg litt ekstra :D Anonymkode: 799c8...dc6
Anonym11111 Skrevet 22. november 2017 Forfatter #5 Skrevet 22. november 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Dropp vippeextenions. Det er så "ut" og litt tacky når det blir for mye. Kanskje et par punkt extension på det aller meste går an. Jeg er avvendt. Blir for dyrt i lengden. Bare personlig mening. Anonymkode: 1ca86...72d Så du har selv prøvd å ha punktvipper oppå extensions? Eller
AnonymBruker Skrevet 23. november 2017 #6 Skrevet 23. november 2017 Du kan jo bruke det om du vil være smashing den kvelden, men det vil garantert ødelegge extensione du har under så fort du drar av løsvippene, men det spiller vel ingen rolle om det kun er den kvelden du skal se bra ut og om du har råd til å fikse extensiona uken etter Men generelt så skjønner jeg ikke hvorfor noen vil utsette vippene sine for Extensions, vippene dine blir ødelagte og vil vokse "hullete", det er dyrt også. Bruk heller bare en god mascara til vanlig og løsvipper til fest Og dropp å fyll på Extensions ever igjen er mitt tips Anonymkode: 91e41...78a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå