AnonymBruker Skrevet 22. november 2017 #1 Skrevet 22. november 2017 Jeg føler jeg ofte ser så trøtt ut om morgenen og hvis jeg har sovet litt lite, og skulle hatt noe som gjorde at jeg kan se litt mer fresh ut. Eneste jeg bruker er å skylle ansiktet i kaldt vann og ta på fuktighetskrem, men føler ikke det hjelper så mye. Finnes det noen fancy produkter eller triks? Jeg har generelt fin hud, og ser ikke såå ille ut, men skulle helst bare kunne føle meg litt bedre om morgenen uten å måtte sminke meg. Jeg er ikke så veldig glad i å gå med sminke, så det er ikke et alternativ til hverdager. Anonymkode: e9860...605
AnonymBruker Skrevet 23. november 2017 #2 Skrevet 23. november 2017 Du kan bruke en brigheting toner, ellers så er det faktisk bare sminke som gjør susen. Kanskje du ikke trenger Foundation eller pudder, men en bb cream eller tinted moisturizer, og en bronzer /pudder for glød bør du bruke. Anonymkode: 603c6...2d2
AnonymBruker Skrevet 23. november 2017 #3 Skrevet 23. november 2017 brightening skulle det stå Anonymkode: 603c6...2d2
AnonymBruker Skrevet 23. november 2017 #4 Skrevet 23. november 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du kan bruke en brigheting toner, ellers så er det faktisk bare sminke som gjør susen. Kanskje du ikke trenger Foundation eller pudder, men en bb cream eller tinted moisturizer, og en bronzer /pudder for glød bør du bruke. Anonymkode: 603c6...2d2 Jeg ville anbefalt en concealer og en blush. Ofte skal det ikke mer til om man har fin hud. Evt en øyekrem Ts. Anonymkode: bb4f0...826
Djungelvrål Skrevet 23. november 2017 #5 Skrevet 23. november 2017 Jeg er så blå under øynene om vinteren at hadde jeg gått utenfor døra uten sminke så hadde folk trodd jeg var dødelig syk. Så concealer er det eneste som funker. Hvis du i tillegg tar på litt rosa blush og legget et strøk maskara hjelper det mye.
AnonymBruker Skrevet 23. november 2017 #6 Skrevet 23. november 2017 Hvorfor foreslår dere så og si bare sminke når hun har sagt hun ikke ønsker det? Herlighet... Jeg lurer litt på det samme selv. Syns kaldt vann og fuktighetskrem hjelper noe. Kanskje noen renseprodukter og "toner" for mer glød? Anonymkode: d1ce2...8cd 5
Djungelvrål Skrevet 23. november 2017 #7 Skrevet 23. november 2017 (endret) 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor foreslår dere så og si bare sminke når hun har sagt hun ikke ønsker det? Herlighet... Jeg lurer litt på det samme selv. Syns kaldt vann og fuktighetskrem hjelper noe. Kanskje noen renseprodukter og "toner" for mer glød? Anonymkode: d1ce2...8cd Fordi det er ingenting annet som vil hjelpe. Rens og toner hjelper ingenting når man ser trett ut. Endret 23. november 2017 av Mystix 5
AnonymBruker Skrevet 23. november 2017 #8 Skrevet 23. november 2017 10 minutter siden, Mystix skrev: Fordi det er ingenting annet som vil hjelpe. Rens og toner hjelper ingenting når man ser trett ut. Kanskje ikke for deg - for meg hjelper det iallefall. Men uansett - hun vil ha tips som IKKE er sminke - og da får dere vel holde kjeft når dere ikke har. Anonymkode: d1ce2...8cd 1
AnonymBruker Skrevet 23. november 2017 #9 Skrevet 23. november 2017 Jeg farger vippene og brynene mine, ser automatisk mere fresh ut. Og så om jeg ser den liggende på bordet så tar jeg med med leppepomaden min som har noe farge i seg. Anonymkode: f636b...8e9 2
Djungelvrål Skrevet 23. november 2017 #10 Skrevet 23. november 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Kanskje ikke for deg - for meg hjelper det iallefall. Men uansett - hun vil ha tips som IKKE er sminke - og da får dere vel holde kjeft når dere ikke har. Anonymkode: d1ce2...8cd Jeg skriver her så mye jeg gidder og jeg kommer ikke til å "holde kjeft". Du får heller rapportere meg hvis du blir så fornærmet på TS sine vegne over noe så patetisk som sminketips. Herregud. Må le. 5
AnonymBruker Skrevet 23. november 2017 #11 Skrevet 23. november 2017 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor foreslår dere så og si bare sminke når hun har sagt hun ikke ønsker det? Herlighet... Jeg lurer litt på det samme selv. Syns kaldt vann og fuktighetskrem hjelper noe. Kanskje noen renseprodukter og "toner" for mer glød? Anonymkode: d1ce2...8cd Toner er foreslått og det er ikke noe annet enn det og sminkeprodukter som hjelper på det ts ønsker seg. Å be andre holde kjeft er forresten ikke en veldig voksen holdning. Anonymkode: 603c6...2d2 2
AnonymBruker Skrevet 23. november 2017 #12 Skrevet 23. november 2017 Akkurat nå, Mystix skrev: Jeg skriver her så mye jeg gidder og jeg kommer ikke til å "holde kjeft". Du får heller rapportere meg hvis du blir så fornærmet på TS sine vegne over noe så patetisk som sminketips. Herregud. Må le. Jeg har ikke behov for å rapportere, og jeg er ikke fornærmet - men jeg syns det er spesielt at man ikke klarer å lese åpningsinnlegget før man svarer eller har så intenst behov for å kommentere på ALT at man også MÅ kommentere på det man IKKE har et godt svar på. Anonymkode: d1ce2...8cd 4
AnonymBruker Skrevet 23. november 2017 #13 Skrevet 23. november 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Toner er foreslått og det er ikke noe annet enn det og sminkeprodukter som hjelper på det ts ønsker seg. Å be andre holde kjeft er forresten ikke en veldig voksen holdning. Anonymkode: 603c6...2d2 Greit å vite hva slags kvalifikasjoner du har for å hevde det? Det er da utbredt forskning som viser at å drikke nok vann får deg til å se mer våken ut og gir deg finere hud f. eks. Kan ikke se at det er nevnt. Nå er ikke mitt mål å ha mest mulig voksne holdninger heller - så det går helt fint Anonymkode: d1ce2...8cd 3
Djungelvrål Skrevet 23. november 2017 #14 Skrevet 23. november 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg har ikke behov for å rapportere, og jeg er ikke fornærmet - men jeg syns det er spesielt at man ikke klarer å lese åpningsinnlegget før man svarer eller har så intenst behov for å kommentere på ALT at man også MÅ kommentere på det man IKKE har et godt svar på. Anonymkode: d1ce2...8cd Hvorfor er du i denne tråden når den er så irriterende? Må være slitsomt. Det er 10 000000 andre tråder på KG du heller kan surmule i. 2
AnonymBruker Skrevet 23. november 2017 #15 Skrevet 23. november 2017 3 minutter siden, Mystix skrev: Hvorfor er du i denne tråden når den er så irriterende? Må være slitsomt. Det er 10 000000 andre tråder på KG du heller kan surmule i. Som jeg skrev, så lurer jeg på det samme som TS. Anonymkode: d1ce2...8cd
AnonymBruker Skrevet 23. november 2017 #16 Skrevet 23. november 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Greit å vite hva slags kvalifikasjoner du har for å hevde det? Det er da utbredt forskning som viser at å drikke nok vann får deg til å se mer våken ut og gir deg finere hud f. eks. Kan ikke se at det er nevnt. Nå er ikke mitt mål å ha mest mulig voksne holdninger heller - så det går helt fint Anonymkode: d1ce2...8cd Vel nå ligger denne posten under hudpleie og kosmetikk , ikke helse (som vann ville vært et naturlig svar) Hva er målet ditt? Spre frustrasjonen din for noe annet over på fremmede folk på internett? Prøv noen pusteteknikker og litt folkeskikk i stedet du. Anonymkode: 603c6...2d2 1
AnonymBruker Skrevet 23. november 2017 #17 Skrevet 23. november 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vel nå ligger denne posten under hudpleie og kosmetikk , ikke helse (som vann ville vært et naturlig svar) Hva er målet ditt? Spre frustrasjonen din for noe annet over på fremmede folk på internett? Prøv noen pusteteknikker og litt folkeskikk i stedet du. Anonymkode: 603c6...2d2 Sist jeg var til hudpleier ble jeg anbefalt vann. Nå legger jeg meg Anonymkode: d1ce2...8cd 1
AnonymBruker Skrevet 23. november 2017 #18 Skrevet 23. november 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sist jeg var til hudpleier ble jeg anbefalt vann. Nå legger jeg meg Anonymkode: d1ce2...8cd Vann er viktig for hele kroppen. Ja, leggetid for dramaqueens nå Natta Anonymkode: 603c6...2d2 1
AnonymBruker Skrevet 23. november 2017 #19 Skrevet 23. november 2017 KG az Tips: Farge bryn og vipper, og evt fuktighetskrem med litt farge i? Og kanskje også en leppepomade med farge? Utrolig lite som skal til, og som kan gjøre utrolig forskjell... Anonymkode: 309c7...3f2 5
Horten Market Skrevet 23. november 2017 #20 Skrevet 23. november 2017 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er ikke så veldig glad i å gå med sminke, så det er ikke et alternativ til hverdager. Anonymkode: e9860...605 Takk, savner naturlige kvinner. Selv bruker jeg bare vann i ansiktet, uten såpe. Morgenstellet er unnagjort på 12-15 sekunder. Ok, tannpussen tar litt tid, da. Har du forsøkt lett morgentrening? Kan hjelpe på å få igang blodstrømmen i ansiktet. 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå