Gå til innhold

Har ikke kvinner penger ? er dere fattig ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

lurer litt på om voksne kvinner ikke har en lommebok med penger i akkurat som oss menn, de vil jo ikke betale eller ta del i regningen når de er ute og spiser med menn. er kvinner bortskjemte ?

jeg bare lurer fordi jeg skal på min første date neste helg. begge tok initiativ til middag på EGON

Anonymkode: 3ff30...4b8

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det ikke vanlig å dele regningen? 

Anonymkode: d4180...456

• Liker 19
Skrevet

fake

Anonymkode: e6568...d5b

• Liker 6
Skrevet

Nja, det er vel vanlig å dele regningen, jeg har aldri reagert negativt om det blir sånn, men helt ærlig, en ekte mann tar regninga på seg, det gir et godt inntrykk om at han verdsetter tiden og ressursene du har brukt når du likegjerne kunne datet noen andre eller vært hjemme, eller kommet i joggebukse og ikke pyntet men valgte å bruke timesvis og ukesvis på å forberede deg som kvinne, så det er ingenting urettferdig med det: 

Anonymkode: 302dc...503

• Liker 11
Skrevet

Nei, kvinner har ikke penger. Kvinner har faktisk ikke lov til å eie penger. Hvis en kvinne mot formodning skulle komme i den situasjonen at hun råder over penger, må hun straks gi de til sin mann slik at han kan ta vare på de. 

• Liker 20
Skrevet

Jeg kan spandere på venner (de spanderer på meg senere). Det samme gjør jeg med en kjæreste!

Vi bytter på å spandere... Innimellom deler vi regning, andre ganger betaler en av oss. 

Det verste er når det blir et KRAV om at du alltid skal/må betale, at du aldri blir spandert på tilbake osv eller den andre NEKTER å spandere

Anonymkode: 12000...724

• Liker 5
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

fake

Det er ikke fake. Det er fra et reality prigram som heter "first dates"

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nja, det er vel vanlig å dele regningen, jeg har aldri reagert negativt om det blir sånn, men helt ærlig, en ekte mann tar regninga på seg, det gir et godt inntrykk om at han verdsetter tiden og ressursene du har brukt når du likegjerne kunne datet noen andre eller vært hjemme, eller kommet i joggebukse og ikke pyntet men valgte å bruke timesvis og ukesvis på å forberede deg som kvinne, så det er ingenting urettferdig med det: 

All den tiden og styret du skriver at en kvinne bruker før en date, gjelder da vitterlig også for menn. Eller mener du at menn ikke kunne datet noen andre, at de møter opp i joggebukse og ikke steller seg til daten? 

• Liker 6
Skrevet

Har du i det hele tatt truffet en kvinne? Utenom moren din altså. 

Anonymkode: c99a2...475

• Liker 11
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

En ekte mann betaler? Hva er det for noe tull. Er vi ikke likestillte?

Hvilke krav hae vi da til en ekte kvinne? Hun bringer jo ingenting til bordet annet enn sex da

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Mannens tid er ingenting verdt? Hvor er likestillingen? Mannen kler også opp seg til en date, går til frisøren og lignende. Personlig ville jeg nok betalt hele greia hvis jeg virkelig matcher med en jente, men om man ikke matcher er det fair for begges del at man deler prisen for "bortkastet" tid.

• Liker 4
Skrevet

Det er så kleint å bli spandert på slik. Foretrekker å betale for egen mat og drikke slik at det ikke kan brukes imot en ved heftige diskusjoner senere.

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke fake. Det er fra et reality prigram som heter "first dates"

98% av amerikansk realityprogrammer er staget, og det er veldig åpenbart her.

• Liker 5
Skrevet

Kvinner tjener jo mindre enn menn og med alle de ekstra utgiftene til menstruasjonsbind, kosmentikk og sminke er det ikke rart en er blakk. Hvis du vil at det skal bli noe på deg spanderer du. Verden er urettferdig sånn. 

Anonymkode: 39abf...f22

• Liker 2
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du i det hele tatt truffet en kvinne? Utenom moren din altså. 

Anonymkode: c99a2...475

Jepp. Har hatt sex hver helg så og si fra 17 til 22. Hatt flere kjærester og har et aktivt sexliv. Men dating har jeg aldri hatt behov for. Har jo fått meg sex på siden i 10 år nå. Så har ikke hatt behov for det. Nå orker jeg ikke det lengre:)

Var det forresten en hersketekknik du brukte der?

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ikke, fake, amerikansk.

Anonymkode: f0a46...3bd

Altså, fake.

Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det ikke vanlig å dele regningen? 

Anonymkode: d4180...456

Jo, det er helt vanlig. 

Anonymkode: a2f10...270

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

98% av amerikansk realityprogrammer er staget, og det er veldig åpenbart her.

First dates er fra england. Og nei 98 prosent av alle realityprigrammer fra usa er ikke fake. Dette er ikke the bachelor 

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Kvinner tjener jo mindre enn menn og med alle de ekstra utgiftene til menstruasjonsbind, kosmentikk og sminke er det ikke rart en er blakk. Hvis du vil at det skal bli noe på deg spanderer du. Verden er urettferdig sånn. 

Anonymkode: 39abf...f22

Hva er det med slike som deg som skriver innlegg som dette for å få kvinner til å fremstå dårlig? Det er så idiotisk. Skjerp deg. 

Anonymkode: a2f10...270

• Liker 7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...