Gå til innhold

Venter et brev i posten, hvor lang tid tar det før det kommer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! 

Hvor lang tid tar det før brevet kommer? Skal bli sendt fra et sted i Oslo til et annet sted i Oslo. Noe peiling?

Anonymkode: 4856d...7da

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje kommer det aldri. Post foravinner stadig i postens systemer. Du får vente på noen synske, for de evnene har ikke jeg. Posten skal frem, men hvor fort posten flytter brev det vet bare posten. 

Anonymkode: a5164...443

• Liker 1
Skrevet

Fra Oslo til Oslo skal gå ganske kjapt egentlig. Beregn ett døgn eller to.

Skrevet

Når et brev ankommer, spørs jo på når det blir sendt.

Skrevet

Brevet skal bli sendt fra et legekontor :) et resultat på en prøve. Fikk svaret i dag, men skal få fullstendig rapport sendt i posten.  

Anonymkode: 4856d...7da

Skrevet

Det tar nok tid for legen å skrive en fullstendig rapport til deg. 
Men tiden posten bruker er som regel bare en dag når det er i samme kommune så lenge det er sendt før kl 14 (noen postkasser blir tømt 12 og andre 16 så det kommer an på hva som er tiden for den postkassen/postkontoret brevet leveres i). 
Et legekontor poster nok brevet på slutten av sin arbeidsdag vil jeg tro så det ikke går med i sendingen før dagen etter. 

Anonymkode: c616b...df2

• 3 år senere...
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en jobb der man må sende inn timelister og jeg må sende det senest den 18 i hver mnd for at det skal komme frem den 26. Har flere ganger ikke fått lønn i tide pga dette, helt sykt. Oslo kommune ass..

Anonymkode: 0052a...3f6

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Jeg har en jobb der man må sende inn timelister og jeg må sende det senest den 18 i hver mnd for at det skal komme frem den 26. Har flere ganger ikke fått lønn i tide pga dette, helt sykt. Oslo kommune ass..

Anonymkode: 0052a...3f6

Og dette måtte du poste i en 3 år gammel tråd?

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...