Gå til innhold

Noen her som har angret på lip eller ansiktsfillers?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

For å ta Kylie Jenner som eksempel, hun gikk fra å være en 2er til å bli en 10+++++ langt over andre 10ere  på skalaen. 
Hun har blitt sykt pen med fillers. 

Dette frister naturligvis , men er ikke billig. For en Whole face treatment med kinn, hake, lepper og linjer må man regne 10-15 tusen med liten injeksjonsmengde, og sannsynligvis dobbelt så mye med godt synlig (stor forvandling) injeksjonsmengde. 
Så lurer da på om noen her inne har angret på å ta fillers? Enten du bare har i leppene eller andre steder? 
Har det blitt for dyrt å opprettholde og for lite resultat forhold til prisen? Har du hatt komplikasjoner? 

Anonymkode: f8a13...488

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har bare i leppene, men elsker det! Nå har ikke jeg Kylie-lepper, men de er mye fyldigere enn før og mye mer fuktighet. Jeg får ikke tørre lepper på vinter og vår, som jeg pleide før. 

Anonymkode: 5cffd...d1b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok i linjene fra nesen til munnvikene og angret kjempemye. Det så ut som meitemarker under huden. Aldri mer filler!

Leppene ville jeg uansett aldri fylt noe i fordi det alltid vises, selv på alle som tror de ser så naturlige ut. Leppene blir så stive og rare og beveger seg ikke som de skal når man snakker. Men det bryr du deg kanskje ikke så mye om hvis du syns Kylie er pen :P Hun ser jo sinnsykt fake ut.

Anonymkode: 0a56f...53b

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kylie som så så naturlig og pen ut før det forbaskede tullet hun puttet i, bare fordi en idiot sa hun ikke hadde fine nok lepper. Synes hun var en 11 før (hvis vi må bruke skalaen) og nå har hun falt ned til 1. Sånne puffete lepper ødelegger hele trynet. 

Anonymkode: ff7be...1ad

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kylie var veldig pen, og har etter min oppfatning ødelagt eget utseende med fillers. Men om du synes plastikkutseende er pent, må du jo bare kjøre på. 

Anonymkode: 142df...037

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har bare i leppene, men elsker det! Nå har ikke jeg Kylie-lepper, men de er mye fyldigere enn før og mye mer fuktighet. Jeg får ikke tørre lepper på vinter og vår, som jeg pleide før. 

Anonymkode: 5cffd...d1b

2 timer siden, Athleisure skrev:

Har i leppene, og er veldig glad for at jeg gjorde det når jeg ser på eldre bilder av meg

Så bra dere er glade for det! Dette med tørre lepper plager meg også, og når jeg smiler får jeg så tynne lepper så vil gjerne ha tykkere. Ærlig sagt så liker jeg den fake looken litt, ikke harde duckface, men de skikkelig fyldige :) Hvilken type filler har dere tatt og hvor mange ml for synlig effekt/ønsket forandring? :) 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tok i linjene fra nesen til munnvikene og angret kjempemye. Det så ut som meitemarker under huden. Aldri mer filler!

Leppene ville jeg uansett aldri fylt noe i fordi det alltid vises, selv på alle som tror de ser så naturlige ut. Leppene blir så stive og rare og beveger seg ikke som de skal når man snakker. Men det bryr du deg kanskje ikke så mye om hvis du syns Kylie er pen :P Hun ser jo sinnsykt fake ut.

Oi så kjipt! Var det restylane du bruke til å fylle de linjene? En kosmetisk sykepleier anbefalte meg å fylle de samme linjene bare at mine går ikke hele veien ned til munnvikene men bøyer seg ut ved munnvikende så det ser ut som to speilvente J'er. 
Gikk du med det i 4 uker og ventet til hevelse var over, eller løste du opp filleren med en gang? For regner med du løste opp med "motgift" da, eller? 

Nei jeg syntes litt fake look er pent faktisk. Ikke disse "bananleppene"/duckface som ser stift og pølseaktig ut , men de som har pen form og bare ekstra fylde og allikevel ser myke ut (slik som kylie, men ikke nødvendigvis så mye som hun har da!) 

Dere her som har fillers i leppene, opplever dere at leppene ikke beveger seg som de skal når dere snakker? 
Og kan dere fysisk kjenne det inni leppene når dere ikke tar, eller tar på det? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, AnonymBruker said:

Oi så kjipt! Var det restylane du bruke til å fylle de linjene? En kosmetisk sykepleier anbefalte meg å fylle de samme linjene bare at mine går ikke hele veien ned til munnvikene men bøyer seg ut ved munnvikende så det ser ut som to speilvente J'er. 
Gikk du med det i 4 uker og ventet til hevelse var over, eller løste du opp filleren med en gang? For regner med du løste opp med "motgift" da, eller? 

Nei jeg syntes litt fake look er pent faktisk. Ikke disse "bananleppene"/duckface som ser stift og pølseaktig ut , men de som har pen form og bare ekstra fylde og allikevel ser myke ut (slik som kylie, men ikke nødvendigvis så mye som hun har da!) 

Dere her som har fillers i leppene, opplever dere at leppene ikke beveger seg som de skal når dere snakker? 
Og kan dere fysisk kjenne det inni leppene når dere ikke tar, eller tar på det? 

Jeg ventet i åtte uker for å se om det ble bedre men det ble det ikke :P Var restylane ja. De prøvde først å massere "meitemarkene" men det hjalp ikke så da var det ikke noe annet å gjøre enn å løse opp restylanen.

De som har tatt filler i leppene burde filme seg selv fra flere vinkler mens de snakker før de svarer på om leppene beveger seg som de skal ;)

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Athleisure
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så bra dere er glade for det! Dette med tørre lepper plager meg også, og når jeg smiler får jeg så tynne lepper så vil gjerne ha tykkere. Ærlig sagt så liker jeg den fake looken litt, ikke harde duckface, men de skikkelig fyldige :) Hvilken type filler har dere tatt og hvor mange ml for synlig effekt/ønsket forandring? :) 

Jeg bruker juvederm, tok først 1 ml og forrige gang 0,5 ml, ville begynt med 1 ml

veldig fornøyd med juvederm!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som tror Kylie bare har brukt fillere er veldig naive, hun har hatt kirurgi, bla på hake og kjevepartiet.  Man får ikke mindre kjeve ved hjelp av fillere.   Målet er å se mest mulig lik ut som Kim, det kan vel selv et barn gjette seg til.  Normale kvinner vil aldri kunne bli seende ut som instagramkjendiser fordi ingen kan photoshoppes i virkeligheten.   Aaaah, glad jeg er over 40 og skjønner det. 

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 23.11.2017 den 16.39, AnonymBruker skrev:

Har aldri tatt botox eller fillere, men har komplekser for linjen fra nese til munn. Fillere skal jo fylle opp "søkket". Har behandleren fyllt inn for mye siden volumet fillerne lå for langt utenpå? 

Anonymkode: 803ed...6b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.11.2017 den 18.49, AnonymBruker skrev:

Ta botox så slipper du de tørre leppene:sexy:

Anonymkode: 752d0...34f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er forskjell på typ Kylie Jenner som har ansiktet fullt av fillers og må ha sprøytet inn uforsvarlige mengder fra å gå fra den ene ytterligheten til den andre, image.png.adc03d880089119677ee988c732cca43.png

, og på oss som har fylt på 0,5 for å få bittelitt mer volum og mer fuktighet til leppene. 

Jeg har aldri angret. Men forskjellen er liten og naturlig

Anonymkode: cac7e...8d6

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er forskjell på typ Kylie Jenner som har ansiktet fullt av fillers og må ha sprøytet inn uforsvarlige mengder fra å gå fra den ene ytterligheten til den andre, image.png.adc03d880089119677ee988c732cca43.png

, og på oss som har fylt på 0,5 for å få bittelitt mer volum og mer fuktighet til leppene. 

Er du ikke redd for hvordan du blir seende ut når du eldes? Når munnrynkene kommer, skal du da fylle på mer?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ta botox så slipper du de tørre leppene:sexy:

Botox i leppene ja, det er sikkert pent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mon tro hva hun har gjort for å løfte øyebrynene såpass mye?  Jeg vet at man kan ta øyebrynsløft med Botox, men da er det kun ytterkanten som løftes og ser veldig fake og Cruella deville ut. Er det noen som har noe anelse hva hun har gjort for å løfte brynene over hele lokket såpass mye? 
Nosejob er jo også tydelig, men jeg tror ikke hun har gjort noe med kjeven sin?  Jeg syns hun er kjempevakker og skulle ønske jeg kunne gå gjennom en ca halvparten så stor transformasjon :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mon tro hva hun har gjort for å løfte øyebrynene såpass mye?  Jeg vet at man kan ta øyebrynsløft med Botox, men da er det kun ytterkanten som løftes og ser veldig fake og Cruella deville ut. Er det noen som har noe anelse hva hun har gjort for å løfte brynene over hele lokket såpass mye? 
Nosejob er jo også tydelig, men jeg tror ikke hun har gjort noe med kjeven sin?  Jeg syns hun er kjempevakker og skulle ønske jeg kunne gå gjennom en ca halvparten så stor transformasjon :)

Hun har operert øynene sine og mange andre steder av ansiktet.  Målet er å se mest ut som halvsøstra Kim.  Creepy

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...