Gå til innhold

Hvilken datingside er de kjekke mennene på?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er vel 1 av 1000 som er kjekke på tinder.... :(

Anonymkode: d7288...431

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det blir jo veldig subjektivt da. Jeg synes for eksempel at det er mange kjekke på Tinder, men spørs hva slags smak og krav man har.

Anonymkode: 5a2d2...e37

Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

hva med urealistiskestandarder.no?

eller greskegudersombarefinnespåfilm.net?

• Liker 6
Skrevet

Det nytter ikke å være kjekk når kjemien er fraværende og/eller han er dumt som et brød.

Anonymkode: 1208e...ca5

• Liker 2
Skrevet

Hvis du kun synes en promille av profilene på Tinder er kjekke, regner jeg med at du har problemer med å finne noen som tiltaler deg ute i den virkelige verden også. Hva med å senke utseendestandarden litt? Eventuelt fokusere mer på helhet enn det du mener er det perfekte ytre? 

Skrevet

Okei 1 av 1000 var en overdrivelse, men når jeg sier 1 av 100 så overdriver jeg ikke. 

Jeg syns ikke jeg har urealistiske standarder for alle jeg har datet og ligget med før har jo vært kjekke, men nå har disse kjærester og jeg har flyttet ut av byen og går ikke ut på klubber lenger så det er vanskelig å møte noen. 
Blir alle de kjekke kapret så de ikke er på datingsider fordi de allerede har dame, eller er det jeg som er på feil arena? 
Har også prøvd en annen app hvor kun de peneste/kjekkeste får bli medlem (rangert av andre medlemmer og admins) men der er det få fra Europa, flest fra amerika :(

Har vurdert Møteplassen men lest her inne at det er lite aktivitet der inne. Hva med sukker eller match? Mange kjekkaser der eller mest de utskuddene som er igjen som ingen andre damer vil ha? 

Skrevet
11 minutter siden, Sykkelkopp skrev:

hva med urealistiskestandarder.no?

eller greskegudersombarefinnespåfilm.net?

Åh, greske guder finnes de! Men dessverre få av de i kalde Norge :(

Men det er ganske desp å flytte til et mer eksotisk land bare for å saumfare gatene etter kjæreste vel.. 

Skrevet

Ikke på kg i alle fall. Ikke la deg lure. 

Anonymkode: a7788...840

Skrevet

Hmm du er vel veldig fin... siden du har så høy standard.

Hvor en henvender seg har vel litt med alder å gjøre me vil vel tro du treffer flest gjennom normale i det vanlige liv om du er under 30.

Om du er mellom 35 og 45 kan jeg anbefale meg selv(Jeg er ikke på datingsider da jeg tror man blir litt ødlagt på sikt når det kommer til sex og samliv)

• Liker 1
Skrevet

Ingen.

Anonymkode: 07b84...ea2

Skrevet
3 minutter siden, Dumpa-mann skrev:

Hmm du er vel veldig fin... siden du har så høy standard.

Hvor en henvender seg har vel litt med alder å gjøre me vil vel tro du treffer flest gjennom normale i det vanlige liv om du er under 30.

Om du er mellom 35 og 45 kan jeg anbefale meg selv(Jeg er ikke på datingsider da jeg tror man blir litt ødlagt på sikt når det kommer til sex og samliv)

Jeg vet ikke hvor jeg ligger på skalaen, men har aldri hatt vansker for å få den jeg vil ha eller få menns oppmerksomhet uten å måtte kle av meg eller jobbe for å stikke meg ut. Mange har villet både ligge med meg og bli kjæreste med meg. 

Vil ikke kalle det høy standard, eller kanskje det er det? Men det er ikke sånn at jeg kun vil ha de kjekkeste fordi de er kjekkest, så jeg er ikke sær på den måten, men jeg tilrekkes rett og slett ikke og har ikke sjans i havet å tenne på eller få interesse for noen mindre kjekke... Jeg har prøvd og prøvd men jeg greier bare ikke å se de på noe romantisk eller seksuell måte. Det blir like kjedelig som å se på en grå grus haug for meg..

Skrevet

Hmm du tenker mer som en typisk mann tenker Les: meg

Det er vel ikke noe feil i å ville score best mulig :) Du må huske at det er lett for de fleste damer å få seg et ligg men på partner fronten er det mer likestilling da jeg mistenker at enkelte kjekke menn har en del damevenner (Normalt kan de dog bare ha en kjæreste)

Ønsker deg lykke til og ønsker et bilde om mellom 35 og 45. :):)

• Liker 1
Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Da er du kresen. Om du kun tenker på utseendet så er det flest å finne på Tinder. Fordi det er flere som bruker Tinder, og det er ingen sortering så du får opp alle uten at noen er sortert bort. Men klart, tidlig i 30-årene feks så er de fleste kjekke mannfolk i et forhold allerede. Så om du er i den alderen så er det nok litt labert utvalg ja. En del blir single igjen når de passerer 40 da. Kan nok være at du må begynne å tenke litt annerledes siden de kjekke mennene du har møtt og hatt sex med tidligere ikke har villet ha deg som kjæreste, men har slått seg ned med andre damer.

Anonymkode: f2fa8...ee8

Skrevet

Jeg er faktisk enig med deg, det er svært få som frister meg med utseendet og fremtoningen sin. Det er vel gjerne slik at man har godt av å se folk ute i den virkelige verden, få et innblikk i hvordan de fører seg, ter ser og tenker, før attraksjonens sitter. Det er ytterst sjelden jeg føler noen tiltrekning til bilder samme hvor "objektivt" kjekk han på bildet måtte være. Jeg må vite noe om ham først. 

Dette forstod jeg ikke før, så jeg trodde bare at "ingen var kjekke nok" for meg, mens det rett og slett handlet om at tenningsmønsteret mitt gjorde at jeg ikke klarer å se potensiale før jeg ser potensiale, for å si det litt skjevt.

Anonymkode: bacc8...be3

• Liker 2
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er faktisk enig med deg, det er svært få som frister meg med utseendet og fremtoningen sin. Det er vel gjerne slik at man har godt av å se folk ute i den virkelige verden, få et innblikk i hvordan de fører seg, ter ser og tenker, før attraksjonens sitter. Det er ytterst sjelden jeg føler noen tiltrekning til bilder samme hvor "objektivt" kjekk han på bildet måtte være. Jeg må vite noe om ham først. 

Dette forstod jeg ikke før, så jeg trodde bare at "ingen var kjekke nok" for meg, mens det rett og slett handlet om at tenningsmønsteret mitt gjorde at jeg ikke klarer å se potensiale før jeg ser potensiale, for å si det litt skjevt.

Anonymkode: bacc8...be3

Dette burde man ha i bakhodet. At man ofte må se noen for å kunne gjøre seg opp en mening om de er attraktive eller ei. Mye av attraktivitet handler om væremåte eller utstråling og den er det ikke alltid så lett å få med seg på noen få bilder.

Flere ser ofte bedre ut i virkeligheten også. Mange menn er dårlige til å ta bilder av seg selv.

Anonymkode: 5a2d2...e37

Skrevet

Spørs jo hva man finner attraktivt da.

Mener å ha lest en studie fra OkCupido en tid tilbake hvor det kom frem at kvinner som brukte datingsiden rangerte menn med gjennomsnittsutseende lavere enn kvinner som ikke brukte datingsider. F.eks;

2 kvinner skulle rangere en vanlig mann. Den kvinnen som aktivt brukte OkCupido rangerte mannen som 3/10 mens kvinnen som ikke brukte datingside rangerte samme mann som 5/10. 2 eksempler gir jo ikke noe statistisk grunnlag men det var flere tusen som deltok i denne undersøkelsen og de fant ut at det var en korrelasjon, ihvertfall for kvinner.

På herresiden derimot så rangerte menn som brukte og ikke brukte OkCupido kvinner helt likt. 

Min teori er at dette da dreier seg om at pågang fører til at lista blir flyttet. Jo flere brev man mottar jo større verdi vil individet tenke at de har til tross for at de selv faktisk selv er helt gjennomsnittlige, men når det plutselig regner inn hundrevis av brev fra mannlige friere så kan man tro at man er mange ligaer over det man egentlig er. De vil ikke lenger identifisere seg med menn som er 5/10 og de vil rangere de lavere.  De vil da gå etter menn som er 7/10 fordi det er nå dette nivået de selv tror at de ligger på, at menn under dette nivået ikke er bra nok for de.  

Selv liker jeg ikke dele opp mennesker i nivået eller ligaer men det er mange som gjør det og det må jeg forholde meg til.

Skrevet
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vi som er kjekke er ikke på tinder etc kjære deg.

Skrevet
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Aner ikke, men de er i hvert fall ikke på match el møteplassen heller:glare:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...