AnonymBruker Skrevet 22. november 2017 #1 Skrevet 22. november 2017 Det er over ett år siden vi mistet kontakten, og jeg har tenkt på han hver eneste dag. Han gjorde inntrykk på meg, men timingen var dårlig pga avstand og jobb. Jeg så han ikke de siste 5 mnd før vi mistet kontakten (før det hadde jeg kjent han i 6 uker, så ikke så lenge). Han hadde en jobb hvor han var mye borte, over lengre tid. Derfor ble all kommunikasjon mellom oss kun skriftlig og det ble mye misforståelser og usikkerhet pga det fordi vi ikke hadde bygd noe grunnlag og ting ikke var avklart mellom oss før han dro, selv om begge ville det samme. Er ganske sikker på at han ikke var med noen andre på den tiden. Det ble vanskelig å bygge noe forhold når det var så mye usikkerhet og dårlig kommunikasjon, i tillegg til avstanden selvfølgelig. Tilslutt sa det egentlig bare stopp; han var lei av at det var så dårlig stemning og jeg ble lei av at det var så dårlig kommunikasjon, vi aldri kom videre og hvordan alt ble. Han sa at han var interessert, men ikke nå. Han trengte tid. Når vi var sammen før han reiste hadde vi det så fint. Vi hadde masse til felles og jeg likte han så utrolig godt, og han meg. Jeg tenker hele tiden på "hva om det går nå", "liker han meg enda og er han fremdeles interessert?" Eller om jeg bare skal glemme han og gå videre. Nå har jeg hørt at han sluttet i den jobben og jeg lurer sånn på om jeg skal kontakt - spørre hvordan han har det. Skal jeg, eller ikke? Hva hadde dere tenkt hvis dere fikk en slik melding plutselig? Anonymkode: 20278...79e
AnonymBruker Skrevet 22. november 2017 #2 Skrevet 22. november 2017 Gjør det! Hva har du å tape? I verste fall får han en melding men avviser pga omstendigheter eller at han ikke lenger er interessert men du gir ham en god følelse av å være ønsket. I nest verste fall møtes dere igjen, har noen hyggelige møter men finner ut at det ikke er noe å satse på. Virker ikke som den største risikoen, mens den potensielle gevinsten er stor. Anonymkode: 24636...f4f 2
AnonymBruker Skrevet 22. november 2017 #3 Skrevet 22. november 2017 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Gjør det! Hva har du å tape? I verste fall får han en melding men avviser pga omstendigheter eller at han ikke lenger er interessert men du gir ham en god følelse av å være ønsket. I nest verste fall møtes dere igjen, har noen hyggelige møter men finner ut at det ikke er noe å satse på. Virker ikke som den største risikoen, mens den potensielle gevinsten er stor. Anonymkode: 24636...f4f Takk for fint svar! Jeg håper bare at det ikke har gått for lang tid. Anonymkode: 20278...79e
AnonymBruker Skrevet 22. november 2017 #4 Skrevet 22. november 2017 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk for fint svar! Jeg håper bare at det ikke har gått for lang tid. Anonymkode: 20278...79e Får håpe det Heier på deg! Anonymkode: 17d75...32f
AnonymBruker Skrevet 23. november 2017 #5 Skrevet 23. november 2017 Har andre noen kloke svar om hva jeg skal gjøre? Ts Anonymkode: 20278...79e
AnonymBruker Skrevet 23. november 2017 #6 Skrevet 23. november 2017 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har andre noen kloke svar om hva jeg skal gjøre? Ts Anonymkode: 20278...79e Ikke annet enn at du bør kontakte han Chop chop! Anonymkode: a91d2...326 4
AnonymBruker Skrevet 23. november 2017 #7 Skrevet 23. november 2017 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva hadde dere tenkt hvis dere fikk en slik melding plutselig? Anonymkode: 20278...79e Jeg hadde blitt verdens lykkeligste! Det kan selvsagt gå andre veien, men ser ikke at du skal ha noe å tape. Hadde jeg ikke vært interessert tilbake hadde jeg tatt det som et kompliment og tenkt at du var modig Anonymkode: 17ec4...d85 1
AnonymBruker Skrevet 23. november 2017 #8 Skrevet 23. november 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg hadde blitt verdens lykkeligste! Det kan selvsagt gå andre veien, men ser ikke at du skal ha noe å tape. Hadde jeg ikke vært interessert tilbake hadde jeg tatt det som et kompliment og tenkt at du var modig Anonymkode: 17ec4...d85 Godt poeng. går det ikke så vet jeg iallfall hvordan ståa er og kan gå videre i livet. Anonymkode: 20278...79e 2
AnonymBruker Skrevet 23. november 2017 #9 Skrevet 23. november 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Godt poeng. går det ikke så vet jeg iallfall hvordan ståa er og kan gå videre i livet. Anonymkode: 20278...79e Fortell hvordan det gikk! *krysser fingrene* Håper det blir et bra resultat, hadde vært så fint med en solskinnshistorie nå Anonymkode: 813bc...01b 1
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2017 #10 Skrevet 11. desember 2017 Ts her. Jeg sendte han en melding 23 november (altså dagen etter jeg skrev tråden) og har ikke fått noe svar. Tviler på om han kommer til å svare noen gang, egentlig. Men nå vet jeg iallefall hvordan ståa er. Har merket at jeg har tenkt mindre på han og kommet videre på et vis. Så det var nok riktig å ta kontakt selv om jeg ikke fikk noe positivt resultat. Anonymkode: 20278...79e 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå