Gå til innhold

Julegave til gutten vår på 2 år?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen her som har tips til julegave til gutten vår på 2 år? Han kommer sikkert til å få mye fint av familie og venner, og hadde vel igrunn ikke trengt å kjøpe noe til han:P Men ønsker å kjøpe noe til lillemann. Råd tas imot med takk! Kan være klær, ting, aktiviteter, osv:) Gjerne tips på fine jakker, dresser/ tøy:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han aner ingenting om gaver og jul. Gjør det enkelt, billig og fargerikt? ;) 

Anonymkode: 6253c...e58

Skrevet

Akebrett eller kjelke, kanskje? 

Anonymkode: 2d553...74c

• Liker 1
Skrevet

Vi har kjøpt lekekjøkken (Ikea) til vår gutt. Sto mellom det og «snekkerbenk» fra Sebra. Ellers er jakkene fra Gullkorn og Mini-a-ture råfine ❤️

Skrevet

Min får sånn togbord med togskinner, tog, og andre ting på! Kostet litt over 600 på jollyroom

Anonymkode: 8a669...6f9

Skrevet (endret)

Ta en titt på www.riktigeleker.no. Tror de også har klær der.

De har et stort utvalg av leker, sekker, tepper, lamper og andre ting. Hva med en gyngehest?

Endret av Atea
Skrevet

Vi ender nok opp med bilgarasje til vår toåring. Så får han kjelke av farfaren sin. Vår vet ihvertfall veldig godt hva jul og pakker innebærer. Muligens fordi mammaen virkelig elsker denne tiden!

Skrevet

Jenta vår på 19 mnd fekk ikeakjøken no og ho elska det, og broren på 4 tykkjer også det er gøy. Godt utgangspunkt for leik i lag og aleine. 

Skrevet

Mi på 21 mnd styrer masse med lekekjøkkenet sitt, det er en stor hit (og innmari praktisk... "kanskje du heller kan legge denne i kjelen din og røre i den der borte?" i stedet for "du kan ikke stå rett under komfyren når jeg lager saus!!!", hehe). Mi blir to i februar og får togsett i julegave fra oss. Det tror jeg blir moro i mange år fremover. Prøvber oftest å kjøpe ting med varighet som barnet utvikler seg sammen med. Antar familien skal fylle på med duploklosser, for det er også veldig bra aldersmessig nå.

Skrevet

Vår på snart 3 år får en grønn lommelykt til hele 39,90,- i julegave av oss i år. Så skal vi på lommelyktsafari i mørket :) 

vi skal straks pusse opp rommet hans, så derfor blir det sånn i år. Han har alt han trenger og mer til, og kommer til å få mye fint av resten av familien :) 

• Liker 3
Skrevet

Mitt beste tips: kjøp noe rimelig, og sett heller litt penger på konto til han blir voksen. Gjør dere det i noen år nå, til jul og bursdag, så har han fort en pen sum :) 

Anonymkode: 04cc9...11a

Skrevet

Tråden er ryddet for reklame og upassende innhold.

Papirfly, mod.

Skrevet

Her blir det en stor plasto lastebil til 169kr. Bra for lommeboka, og han blir garantert fornøyd :)

Anonymkode: 06aff...aec

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...