prinsessa Skrevet 6. august 2002 #1 Skrevet 6. august 2002 Hei alle sammen! Nå har jeg snart vært gift 1 år, og da måtte jeg jo kjøpe 1års presang til mannen min. Han ble kjempefornøyd med gaven så jeg tenke jeg kunne dele den gode iden med dere: HENGEKØYE!! Jeg kjøpte med stativ til på Plantasjen til 500,- (er på salg nå) Ellers så får du jo også kjempefine uten stativ, men da må du jo ha trær som passer å henge den i. Så i de fine dagen som har vært nå har mannen min lagt ute hele tiden i køya med aviser og mat og koser seg som bare det.
09.08.2002 Skrevet 7. august 2002 #2 Skrevet 7. august 2002 Kjempesmart gave! Min får sykkel i bryllupsgave (morgengave)! Skal hente den i dag!
Gjest Engel, ikke pålogget Skrevet 7. august 2002 #3 Skrevet 7. august 2002 Hengekøye er kjempedeilig! Vi kjøpte en i Mexico, med plass til 3 personer. (Sa de da, det er i hvert fall plass til to). Kjempekos! Da kan vi dele den. Men da trenger man trær, for de stativene jeg har sett tåler ikke vekten av to voksne med mindre de er fryktelig små og lette. Man får sikkert sånne hengekøyer andre steder også. De er uten stenger i endene, og mye mer behagelig å ligge i!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå