AnonymBruker Skrevet 22. november 2017 #1 Skrevet 22. november 2017 Tenker på ham HELE tiden... Vi har truffet hverandre flere ganger på fest og har endt opp i samme seng hver gang. Det er en helt utrolig kjemi.. Vi har snakket om alt mulig og har det veldig gøy sammen. Han har sagt til meg at han liker meg veldig godt flere ganger og mye annet fint( men han var full så vet ikke hvor mye jeg skal legge i det) Men det er flere problemer. Tror både han og jeg er aaaaltfor sjenert til å gjøre noe med dette edru, og jeg er mye eldre enn han.. Som i 10 år eldre :/ Skal jeg bare glemme ham? Skal jeg gå ut av min komfortsone og ta kontakt? (Nei det tør jeg ikke...) HJELP MEG, er helt desperat her... Anonymkode: a4da0...15d
AnonymBruker Skrevet 22. november 2017 #2 Skrevet 22. november 2017 Hvis du tar kontakt så gjør det over sms, ikke melding på face (med mindre dere er venner der). Siden dere har hooket opp flere ganger syns jeg det er helt innenfor å ta kontakt :-) Anonymkode: 7042e...9a2
Gjest yeans Skrevet 22. november 2017 #3 Skrevet 22. november 2017 Du har ingenting å tape på å sende en melding om dere begge er single og alt det der...
AnonymBruker Skrevet 22. november 2017 #4 Skrevet 22. november 2017 Vi er venner på face og snap. Kjente hverandre fra før, men ikke på denne måten... Er redd for å drite meg ut... Hva hvis han ikke har ment noe av det han har sagt, at alt bare var fylleprat... Han sa han hadde likt meg lenge og mye mer.. Dere syns ikke aldersforskjellen gjør noe da?🤔 Har vært så frem og tilbake der... Vært fra å bestemme meg for å dra inn til byen og sjekke opp noen på min alder, til å drite i hva folk vil si, for han her liker jeg virkelig. 😳.Kommer fra en liten bygd på Sørlandet og er redd de kommer til å snakke om meg.. Dere vet hvordan bygdesnakk er..😖 Anonymkode: a4da0...15d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå