AnonymBruker Skrevet 22. november 2017 #1 Skrevet 22. november 2017 Kjøpte en pipeleke til hunden min, JRT. Hun er helt oppspilt av den. Puster og peser, logrer, virker stresset og hjertet hamrer. Hun er ikke brukt i jakt. Er dette positivt eller negativt for henne? Anonymkode: a5d99...ace
Nerine_ Skrevet 22. november 2017 #2 Skrevet 22. november 2017 Jeg har lest et sted at jrt ikke skal ja pipeleker. Mye bedre å leke noe som ikke stresser hunden. Jeg hadde tatt den vekk
AnonymBruker Skrevet 22. november 2017 #3 Skrevet 22. november 2017 Ikke så bra. Dette er aktive hunder fra før av, og det er anbefalt å gi dem mye hjerne- og nesearbeid istedenfor altfor mye kasting av leker og ball og ting som øser dem opp for mye. Litt går an, men det der hørtes ut som det er i overkant. Anonymkode: 40a22...c47
AnonymBruker Skrevet 22. november 2017 #4 Skrevet 22. november 2017 Så klart er det negativt. Stresset hund er ikke bra. Kast leken og finn noe annet. Hjernetrim er bra. Anonymkode: 8b179...afc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå