Gå til innhold

Hva har du opplevd med Jesus ?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har lest en bok, flere artikler og sett tvprogrammer om han. Prøvd å henvende meg til han og snakke med han flere ganger, men han overser meg. 

Anonymkode: 0331a...f2d

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ubeskrivelig visdom, ubeskrivelig lykke og trygghet, og ubeskrivelig alt-forståelse. 

Anonymkode: 3e478...f7a

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ubeskrivelig visdom, ubeskrivelig lykke og trygghet, og ubeskrivelig alt-forståelse. 

å..hvordan klarte du det..

Anonymkode: 7c4f4...4c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.11.2017 den 16.23, AnonymBruker skrev:

Har lest en bok, flere artikler og sett tvprogrammer om han. Prøvd å henvende meg til han og snakke med han flere ganger, men han overser meg. 

Anonymkode: 0331a...f2d

Har du prøvd å lytte til han? 

Anonymkode: 09f80...a8a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 23.11.2017 den 1.54, AnonymBruker skrev:

Jeg er en annen foresten. Det er ikke vi som klarer Det. Det er Gud! Ikke oss! Det er Gud som gir oss det. Er neste spørsmål hvordan få det? Eller var det det du mente? 

Anonymkode: 09f80...a8a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt fra rafting til brettspillkvelder. Leit da utvekslingsåret hans var over, og han dro tilbake til Mexico. 

Anonymkode: 84437...afc

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎23‎.‎11‎.‎2017 den 1.54, AnonymBruker skrev:

Praying is talking to the Creator, meditation is listening. Jeg har meditert mye, rensket tempelet mitt (kroppen) for stoffer som påvirker konglekjertelen, det åndelige senteret i hjernen (fluor, amalgam, metaller, kunstig sukker, kjemikalier fra medikamenter), vært med i en god del åndelige seremonier som har åpnet kanalen min og gitt meg gaven, brukt mye mantraer. Dette til sammen lager en nøkkel og åpner kammer for kammer i sjelen med visdom rett fra kilden. Det er ancient teachings og ritualer. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.11.2017 den 1.51, AnonymBruker skrev:

Hva har denne visdommen gått ut på sånn konkret? Er dette visdom som kan være til gode for menneskeheten eller for enkeltindividet? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11/23/2017 den 1.51, AnonymBruker skrev:

Så du forstår alt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Praying is talking to the Creator, meditation is listening. Jeg har meditert mye, rensket tempelet mitt (kroppen) for stoffer som påvirker konglekjertelen, det åndelige senteret i hjernen (fluor, amalgam, metaller, kunstig sukker, kjemikalier fra medikamenter), vært med i en god del åndelige seremonier som har åpnet kanalen min og gitt meg gaven, brukt mye mantraer. Dette til sammen lager en nøkkel og åpner kammer for kammer i sjelen med visdom rett fra kilden. Det er ancient teachings og ritualer. 

Har du tørna?

Anonymkode: 2a7fa...972

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Jeg pleide å passe ham. En gang ville han skrive brev til Ku Klux Klan for å tipse de om at de kunne lese bøker helt gratis på biblioteket sånn at de kunne lære å være snille mot folk, men stort sett ville han bare tegne eller leke fjøs med plastdyra sine. Han likte også godt å spise uteendørs, så vi pleide å ta med maten ut uansett vær. Regna det, spiste vi under en paraply. 

Anonymkode: e69d2...f01

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Tidenes orgasme.

Anonymkode: ee01c...1e5

Har virkelig hoppet i høyet med noen du, var det han fra Mexico som en annen over her nevnte? :P Kanskje en annen fra Sør-Amerika, mange Jesus'er der i alle fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.11.2017 den 23.18, AnonymBruker skrev:

Hva har du opplevd med Jesus ?

Anonymkode: b936e...92d

Vi spiste nettopp lunsj sammen, og hadde en trivelig samtale om politikk. Han er en trivelig kar fra Mexico, selv om han ikke har bodd der på mange tiår. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 7 år senere...
AnonymBruker

Jeg har alltid følte en kjærlighet fra Jesus som jeg ikke har følt med noen andre spirituelle ledere i de andre religionene. Men det går ikke lenger enn en følelse, har ikke hatt noen skjellsettende opplevelse med Jesus (dessverre).

Anonymkode: 82795...7fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...