AnonymBruker Skrevet 22. november 2017 #1 Skrevet 22. november 2017 Hei! Jeg flytter til Oslo etter nyttår, og må finne meg et sted å trene. Kommer til å ha tilgang på alle senterne (har bindingstid så andre treningssentere enn SATS/Elixia går ikke). Viktig for meg er et senter med godt utvalg av knebøyrack, plattformer til markløft, frivekter, osv. Helst et sted hvor man slipper å stå i kø for å bruke ting (selv om de fleste steder sikkert er stappfulle mellom kl 16-20). Tipp topp om det er generelt god stemning og atmosfære på senteret. Trives utrolig godt hvor jeg trener nå, det er lyst og fint, har alt man trenger og det er ikke et senter hvor hele byen trener. Synd å måtte forlate det Anyway, tips tas imot med stor takk!! Og hvis noen har en PT de vil anbefale (som har god peil på baseøvelser), vil jeg gjerne høre om de! Anonymkode: b3831...3c2
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2018 #2 Skrevet 21. januar 2018 Lurer på det samme som ts! Anonymkode: 42480...708
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2018 #3 Skrevet 23. januar 2018 Jeg har kun vært innom en - den på Colosseum. Synes den er super Anonymkode: c9bec...93f
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2018 #4 Skrevet 23. januar 2018 Jeg liker Colosseum best, den er størst. Ville unngått Bislett, er veldig fullt. Trives på Ringen og, men er litt sild i tønne på ettermiddagen. Anonymkode: 8ee83...f2d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå