AnonymBruker Skrevet 22. november 2017 #1 Skrevet 22. november 2017 Det begynner å bli et par år siden det ble lagt ned, men jeg husker så innmari godt nettsamfunnet MSN groups, hvor man kunne lage sine egne sider (sort of) og bli medlem av disse sidene. Enten så var det Harry Potter-skoler eller andre rollespillsider, for ikke å snakke om de berømte "maker"-sidene - blant annet Different Style og Visual Sentiment. Husker godt den dagen jeg fikk bli maker - måtte sende inn en søknad og legge ved filer jeg hadde laget i photoshop. Ååå gode gamle internettdager... Moro om det er flere som husker! Anonymkode: 781e7...47c
sweety pie Skrevet 22. november 2017 #2 Skrevet 22. november 2017 Hehe, ja gode gamle dager. Husker MSN veldig godt. Og den lyden når internettet skulle koble seg på Nå fikk du meg til å bli litt nostalgisk her, hehe.
AnonymBruker Skrevet 22. november 2017 #3 Skrevet 22. november 2017 Var ikke så opptatt av selve gruppene men msn messenger brukte jeg mye. Det var gøy møte folk i de forskjellige chattene msn hadde før. Synd alt ble stengt. Anonymkode: 8c6ae...236
AnonymBruker Skrevet 24. november 2017 #4 Skrevet 24. november 2017 ISDN og mIRC-generasjonen her. Anonymkode: 19fd6...459 1
Anette.94 Skrevet 24. november 2017 #5 Skrevet 24. november 2017 Ååå, savner MSN groups! Husker jeg ble så lei meg da jeg hørte at det skulle legges ned. Var utrolig mye på de forskjellige rollespillsidene - mest type HP og hester, og styrte et par stykker selv også, faktisk! Også Different Style da, men der var jo "alle". Den lever jo fremdeles på et annet forum, men føler ikke at det er det samme. Var maker selv også på noen små og mellomstore sider. Hadde ikke noe fancy photoshopgreier (annet enn noen trials), men ble sinnsykt god i Paint og brukte det, haha. Savn!
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2017 #6 Skrevet 19. desember 2017 Ååh, har så mange minner fra groups! Var helt knust når det ble lagt ned. Noen som vet om det er noe ala det samme på andre sider? Anonymkode: 70d5a...922
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå