Gå til innhold

er det fetende?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det kommer jo an på hvor mange kalorier du har inntatt tidligere i dag, om du har trent, hvordan forbrenningen din er (om du har trent nylig, og har god fordeling av muskelmasse i forhold til fettvev, er forbrenningen din sannsynligvis høyere), og ikke minst: hva slags pålegg du har på knekkebrødet. :roll:

For å gjøre en lang histore kort: du kan nok bare ta det helt med ro, det ødelegger ingenting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg foreslår at du setter deg litt mer inn i hvordan man kan endre kostholdet for å gå ned i vekt før du setter i gang med noen kur.

Hvis du leser litt om kalorier og forbrenning finner du ut hva som passer for deg. Jeg er overbevist om at det er en både bedre, enklere og sunnere måte å slanke seg på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg foreslår at du setter deg litt mer inn i hvordan man kan endre kostholdet for å gå ned i vekt før du setter i gang med noen kur.

Hvis du leser litt om kalorier og forbrenning finner du ut hva som passer for deg. Jeg er overbevist om at det er en både bedre, enklere og sunnere måte å slanke seg på.

:Nikke:

(derfor mitt svar...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...