Gå til innhold

Gavetips gavekalender, kvinne.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Holder på å snekre sammen en julekalender til dama. I den anledning tenkte jeg å spørre om noen av dere på forumet hadde noen tips til ting jeg kunne gi bort da jeg ikke er så spesielt kreativ av meg. Til nå har jeg: pysjamas, div. godteri, kino, middag, massasje og der stoppet kreativiteten opp. Litt usikker på hvordan hun kommer til å reagere om jeg legger opp til intime greier i kalenderen, så ser mest etter tips til små gaver og romantiske opplevelser. Har dere noen tips til ting dere kunne tenke dere i kalendergave?

Mvh. Mann, 30

Anonymkode: 4df39...1b0

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trenger jo ikke å være dyre ting hver dag!:) 

Flax lodd 

Gode ull sokker

Vin/cider 

Deo/dusj såpe

Anonymkode: 01e18...031

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Trenger jo ikke å være dyre ting hver dag!:) 

Flax lodd 

Gode ull sokker

Vin/cider 

Deo/dusj såpe

Anonymkode: 01e18...031

Neida, har tenkt å spare de dyrere tingene til helgene. Massasje fikser jeg selv, så det blir gratis :). Takk for tips.

Skrevet

Så heldig hun er :)  Tips: duftlys, sminke, små stasj fra feks TGR eller Nille. Interiørblader, sokker (feks kjøpe en 3 pk med julesokker og dele opp). 

• Liker 1
Skrevet

Så koselig! Jeg ville blitt glad for en god håndkrem, varme sokker, vanter, te, kaffe, kanskje et bilde av dere to, noen juleting som et krus, små nisser etc., kanskje noe relatert til ting hun liker å gjøre. Jeg som liker å strikke hadde for eksempel satt pris på noe sokkegarn. 

Anonymkode: 63f0e...ea1

• Liker 1
Skrevet

Tenkte å lage en identisk tråd!

Jeg og samboeren skal ha 12 gaver hver, hun/vi venter for øvrig barn til våren.

Om noen har flere tips settes det pris på :)

Anonymkode: 805b5...f58

• Liker 2
Skrevet
På ‎22‎.‎11‎.‎2017 den 22.37, mrs rosa skrev:

Så heldig hun er :)  Tips: duftlys, sminke, små stasj fra feks TGR eller Nille. Interiørblader, sokker (feks kjøpe en 3 pk med julesokker og dele opp). 

På ‎23‎.‎11‎.‎2017 den 15.46, AnonymBruker skrev:

Så koselig! Jeg ville blitt glad for en god håndkrem, varme sokker, vanter, te, kaffe, kanskje et bilde av dere to, noen juleting som et krus, små nisser etc., kanskje noe relatert til ting hun liker å gjøre. Jeg som liker å strikke hadde for eksempel satt pris på noe sokkegarn. 

Anonymkode: 63f0e...ea1

Takk for gode tips! Har klart å bli ferdig med den nå. Dvs. planen i alle fall. Må gjøre noen innkjøp ila. uken og pakke dem inn :).

• Liker 1
Skrevet

Flere som har tips?

Anonymkode: 08993...6e7

Skrevet
  • Mascara 
  • Neglelakk (mørk rød eller en helt nøytral)
  • Hårkur 
  • Nøkkelring
  • Kafèbesøk
  • Filmkveld med julefilm og gløgg
  • Et varmt skjerf
  • Dameblad
  • Ansiktsmaske

Skrevet

Gå inn på hm.com eller blivakker.no, og se eventuelt hva som er på salg. Alt fra duftlys, dusjsåper, neglelakker, sminke osv. Ellers kan Søstrene Grene være en fin butikk å handle i hvis hun er glad i pynteting eller noe sånt. Kanskje du kan lage en Spotify-liste med "deres" sanger/sanger som får deg til å tenke på henne. En av pakkene kan inneholde f.eks. en pose popkorn og noe godteri, og lovnad om en filmkveld der hun får velge filmen. Romantisk middag som du lager, kjærlighetsbrev... Mulighetene er endeløse!

Anonymkode: 00e91...74d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...