Gå til innhold

Min sønn har en venn som truer med selvmord

Anbefalte innlegg

Skrevet

De er 13 år gamle. Sønnen min fikk en snap fra denne gutten om at dette var siste gang han hørte fra ham. Jeg kontaktet skolen, og da hadde allerede gutten fortalt det til sine foreldre. Han går nå til psykolog og sier ting går bedre. Han har alltid vært sensitiv. God i alle fag og godt likt. Mener selv han ikke duger til noe og at ingen liker ham egentlig. Sist uke var det en ny episode hvor han gråtende løp og sa han skulle kaste seg foran trikken. Foreldrene ble kontaktet og rett ned på legevakten igjen. Det jeg lurer på er hva man kan gjøre for å være trygg på at denne gutten ikke skal finne på noe? Jeg er liksom ikke trygg på at bare fordi han går til psykolog og blir fulgt opp av bup er han safe.... Noen med erfaring her?

Anonymkode: f2dbd...bdb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sønnen din burde kutte kontakten med vedkommende tvert. Det er overhodet ikke ok å true andre med selvmord. Så lenge foreldrene er orientert er det lite du eller sønnen din kan gjøre med situasjonen. 

Nå virker jeg sikkert veldig kald, men en slik relasjon der den ene truer med selvmord er giftig, og kan i verste fall påvirke sønnen din svært negativt.

Anonymkode: 31c28...2fe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...