AnonymBruker Skrevet 22. november 2017 #1 Skrevet 22. november 2017 Er det noen måte jeg kan finne ut hvilken str i ring kjæresten min bruker uten å røpe noe? Noe chart på nett eller lignende? Hun har jo noen ringer men hun tar dem bare av når hun dusjer/sover så jeg kan ikke ta dem med til en gullsmed. Anonymkode: a51fb...503
Tonio Skrevet 22. november 2017 #2 Skrevet 22. november 2017 Når mannen min skulle finne ut størrelsen og jeg ikke tok hintet, så prøvde han å måle hvor mye mindre mine fingre var enn hans. Du kan jo for eksempel prøve en av ringene mens hun sover, se hvor langt ned den kommer på fingeren din, også prøve størrelsesringene de har hos gullsmeden! Bare pass på å bruke samme finger. Ringen mannen min kjøpte var det med i prisen å få justert ringen, rett og slett fordi det er så vanlig å ikke vite størrelsen.
NewInTown Skrevet 22. november 2017 #3 Skrevet 22. november 2017 Tipper det beste er å prøve å snike med deg en av ringene hennes til gullsmeden. Da kan de finne ut nøyaktig hvilken størrelse det er. Det er en så fin overraskelse å bli fridd til med forhåndsinnkjøpt ring. Trist hvis det skal ødelegges av en for stor/for liten ring.
AnonymBruker Skrevet 22. november 2017 #4 Skrevet 22. november 2017 Du kan måle hullet i ringen. Anonymkode: 1804a...a84
AnonymBruker Skrevet 22. november 2017 #5 Skrevet 22. november 2017 Du kan ta ringen når hun sover, tegne av med blyant og papir. Anonymkode: 2f13c...712 1
AnonymBruker Skrevet 22. november 2017 #6 Skrevet 22. november 2017 Husk å måle ringen hun bruker på riktig finger da Anonymkode: 84b59...f54
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå