Smila Skrevet 28. januar 2005 #1 Skrevet 28. januar 2005 Ja, jeg lurer på hvordan det går med disse gammle realitystjernene. Noen som har noe sladder? jeg vet at Rodney og Anette gikk i fra hverandre. Men hvordan gikk det med han totenbonden og ho der snuppa som var med i forje big brother. Og så var det de parene i 24/7, hvordan gikk det med dem. man har jo blitt litt "kjent" med disse realitykjendisene, og plutselig er det bom stille. jeg er vel en av de , som har fulgt med på det meste av reality, og jeg lurer på hvordna det går med disse gammle stjernene.
Gjest Dolphina Skrevet 28. januar 2005 #2 Skrevet 28. januar 2005 "Totenbonden" og "hu derre dama" som du kalte dem har gått fra hverandre for ei god stund siden gitt.
Gjest lmari Skrevet 28. januar 2005 #3 Skrevet 28. januar 2005 Mens Ramsy og Anne Mona fremdeles er gift!
*Lene* Skrevet 29. januar 2005 #4 Skrevet 29. januar 2005 Jeg lurer på hvordan det gikk med de fra 24/7.. Malin og han franske, samt det andre paret!
Arwen Skrevet 29. januar 2005 #5 Skrevet 29. januar 2005 Jeg lurer på hvordan det gikk med de fra 24/7.. Malin og han franske' date=' samt det andre paret![/quote'] Det er slutt mellom alle.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå