Gjest Tristessa Skrevet 6. august 2002 #1 Del Skrevet 6. august 2002 Siden kjæresten er treningsfrik slik at han skal gå litt opp i vekt, stakkars pinglen min, har jeg i dag besluttet å smake på denne muskelbyggende eliksir. Men hjelp! :o Som det smaker! Det er det gugneste jeg noen gang har smakt! Det så jo godt ut i utgangspunktet, nesten som sjokolademelk... Urrghhh... Disse muskelgubbene er verre en de fleste av oss jenter! Vi har sminken, de har proteindrikkene sine. Så her sitter jeg med to små glass foran meg med denne drikken... Gusj, så ekkelt. Håper jeg får fine muskler etter trening i dag da! Ser nesten for meg armer som lammelår Nei, er det noen engler som vil ta seg en pærebrus med meg ved bassengkanten eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snowkid Skrevet 6. august 2002 #2 Del Skrevet 6. august 2002 Pærebrus og bad hørtes veldig godt ut akuratt nå! Det er varmt og jeg GLEDER meg, kan snart gå hjem. Møtes vi ved bassengkanten kl 16? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tristessa Skrevet 6. august 2002 #3 Del Skrevet 6. august 2002 Høres glimrende ut det! Er sikkert ennå foran skjermen da ja... Knekker opp en pærebrus i mellomtiden jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå