Gå til innhold

Bestille blad i julegave...hjelp med bestillingen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Prøvde bestille abonnement på bladkongen,men hvordan vite når mottaker får første nr? Står ingenting om det

Anonymkode: d41cb...175

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da jeg bestilte der tok det ca. 2 måneder før det første bladet kom.

Skrevet

Har du bestilt, eller har du bare prøvd å bestille?

Øverst til høyre på siden https://www.bladkongen.no/ kan du kontakte kundeservice eller du kan gå på "gavekort". Velger du siste så står det en mail-adresse helt nederst, og på kundeservice kan du også komme i kontakt med dem på ulike måter. Men det var vanskelig å bli klok på noe av det der... Hvis du ikke får til å bestille på bladkongen, har kanskje det aktuelle bladet en egen nettside du kan bestille fra. Virker jo litt merkelig at det tar to måneder før det første bladet kommer, men det er jo sant at det kommer jo an på hvor ofte bladet utgis.  

Skrevet

Ha

1 minutt siden, Millimani skrev:

Har du bestilt, eller har du bare prøvd å bestille?

Øverst til høyre på siden https://www.bladkongen.no/ kan du kontakte kundeservice eller du kan gå på "gavekort". Velger du siste så står det en mail-adresse helt nederst, og på kundeservice kan du også komme i kontakt med dem på ulike måter. Men det var vanskelig å bli klok på noe av det der... Hvis du ikke får til å bestille på bladkongen, har kanskje det aktuelle bladet en egen nettside du kan bestille fra. Virker jo litt merkelig at det tar to måneder før det første bladet kommer, men det er jo sant at det kommer jo an på hvor ofte bladet utgis.  

Har ikke bekreftet bestillingen. Gidder ikkje kontakte kundeservice...syns jo det er ei elendig side når det ikke kommer fram når første bladet kommer,samt om mottaker får et gavekort e.l? Det står jo markert som "julegave" 

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Ha

Har ikke bekreftet bestillingen. Gidder ikkje kontakte kundeservice...syns jo det er ei elendig side når det ikke kommer fram når første bladet kommer,samt om mottaker får et gavekort e.l? Det står jo markert som "julegave" 

Du får svar ved å kontakte kundeservice på bladkongen. Det er jo litt vanskelig for oss på kg å gi deg konkret svar på det

Skrevet

Joda skjønner det....blir bare så irritert på dårlige nettsider,da gidder jeg ikke støtte de. 

• Liker 1
Skrevet

Ved en feil sendte de første blad ut før jul, da jeg bestilte en gang. De kom med en beklagelse uten at jeg kontaktet de, det hadde skjedd en feil med flere. Så fikk forlengelse uten ekstra kostnad :) er det julegave så får mottaker første nummer som kommer ut etter den 24.12, altså mest sannsynlig i januar. De ulike bladene har vel forskjellig publiseringsdato. 

Anonymkode: 39fb4...d65

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...