AnonymBruker Skrevet 22. november 2017 #1 Skrevet 22. november 2017 Hva er greia med tinder match? Skal man bare samle mest mulig match eller ta kontakt med han man matcher med? Anonymkode: 1be9c...173
Elaine Marley Skrevet 22. november 2017 #2 Skrevet 22. november 2017 For meg er målet å finne noen, så da tar jeg kontakt eller de med meg. Jeg samler ikke på matcher. Faktisk gir det meg ingenting å få masse matcher. Man leser jo om at menn sveiper liker på alt og alle, så det er altså ingen grunn til å føle seg spesiell. Jeg er ganske selektiv. Sveiper kun liker på de jeg synes virker interessante.
AnonymBruker Skrevet 22. november 2017 #3 Skrevet 22. november 2017 14 timer siden, Elaine Marley skrev: For meg er målet å finne noen, så da tar jeg kontakt eller de med meg. Jeg samler ikke på matcher. Faktisk gir det meg ingenting å få masse matcher. Man leser jo om at menn sveiper liker på alt og alle, så det er altså ingen grunn til å føle seg spesiell. Jeg er ganske selektiv. Sveiper kun liker på de jeg synes virker interessante. Looks can be deceiving. Hvordan vet du om de er interessante, eller om de du swiper vekk ikke er interessante? Anonymkode: 2b69b...f81 1
Elaine Marley Skrevet 22. november 2017 #4 Skrevet 22. november 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Looks can be deceiving. Hvordan vet du om de er interessante, eller om de du swiper vekk ikke er interessante? Anonymkode: 2b69b...f81 Jeg ser ikke bare på utseendet, men også det de har skrevet. Noen ganger liker jeg dem mest på grunn av det de skrev. Dessverre er det mange som ikke skriver noe eller har bilder som forteller noe, så det kan jo potensielt være en bra person, men jeg kommer ikke til å begynne og like alle bare fordi det kan hende at de er en bra person som hadde passet med meg. Jeg tror egentlig ikke at jeg kommer til å finne noen der, men er der for øyeblikket i hvert fall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå