Gå til innhold

Hva synes dere menn om små pupper?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Snakker om A-cup og mindre her.

Anonymkode: f69b3...1aa

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nada

Anonymkode: 30ad3...467

Skrevet

A-cup er ikke en størrelse. Er liksom mange cupstørrelser i forskjell mellom a65 og a100

Anonymkode: d59a1...9da

• Liker 3
Skrevet

Ut over at det blir jo vanskelig hvis du får barn så tenker jeg ikke på det. For min del er hvem du er 99% av det jeg tiltrekkes av. Den siste prosenten er hvordan du lukter, smiler, er. Det er blant kvinnene at slike overfladiske ting som utseende er viktig for å vise en eller annen slags rang i en merkelig rangorden. Men for å ha sjanse på en partner er det din personlighet du må fokusere på og utviklet.

Anonymkode: dde30...b39

• Liker 4
Skrevet

Små og faste funker for meg👍

• Liker 5
Skrevet

Hvordan en oppfatter små bryster avhenger om kvinnens kropp ellers. Er du slank er det ok. Er du formfull så liker en bedre noe som står i forhold. Tenning avhenger ikke av puppene alene. Selv tenner en på ulike varianter av kvinner og deres kropp. Min mannehjerne har den egenskap at den evner å nyte en kvinne som hun er. Er du velstelt og et godt menneske som lever et aktivt liv, ja da har du min oppmerksomhet. 

Anonymkode: c9832...258

• Liker 6
Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker said:

Tror det er greiere om du poster bilde av brystene det er snakk om. Altså ikke dine bryster, men noen som ligner. 
Kjæresten min har a-cup og synes hun har noen av de diggeste brystene jeg har sett(både i virkeligheten og på bilde). 

Anonymkode: 2d426...e8b

• Liker 1
Skrevet

Jeg liker pupper, små eller store, like distraherende 

• Liker 1
Skrevet

Foretrekker små pepper fremfor store

Anonymkode: 306bd...d05

• Liker 1
Skrevet

*pupper

Anonymkode: 306bd...d05

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Mer enn en håndfull er bortkastet:-)

Skrevet

Viktigste er at puppene er pene, heller små faste enn store jur

Anonymkode: 5c074...5cb

• Liker 1
Skrevet

Noen liker små, noen liker store. De aller fleste driter i det, så lenge de sitter på ei dame som de liker.

• Liker 5
Skrevet

Det er jo på størrelse med et barn.

Anonymkode: 9d3d5...715

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ut over at det blir jo vanskelig hvis du får barn så tenker jeg ikke på det. For min del er hvem du er 99% av det jeg tiltrekkes av. Den siste prosenten er hvordan du lukter, smiler, er. Det er blant kvinnene at slike overfladiske ting som utseende er viktig for å vise en eller annen slags rang i en merkelig rangorden. Men for å ha sjanse på en partner er det din personlighet du må fokusere på og utviklet.

Anonymkode: dde30...b39

Dette er en mye utbredt misforståelse. Brystenes størrelse har ingenting å si ift hvor godt egnet man er til å amme barn. Les for eksempel her http://www.hvafor.no/praktisk/gir-store-pupper-mer-morsmelk Store bryster inneholder mer fett enn små, men ikke flere melkekjertler.

Selv har jeg en bitteliten a-cup, og ammet begge mine barned rikelig med melk frem til de var godt over året. Med førstemann hadde jeg så mye melk at jeg til og med donerte en god del til sykehuset de første ukene.

Jeg har imidlertid en venninne som har slitt veldig med melkeproduksjonen med alle sine tre barn- selv om hun har store bryster (80F). Ingen sammenheng overhode.

Anonymkode: ddcf6...edc

• Liker 17
Skrevet

Jeg er en voksen mann med mye erfaring, elsker lidenskapelig sex. Har opplevd store og små pupper. Men for min del er det den selvsikkre damen som er stolt av seg selv, og sine pupper jeg blir fasinert over. Personlig har jeg aller mest sansen for små pupper gjerne a cup. Det er kysset på brystvorten som gir tenning for begge to. Damen kommer med positive ynk og sukk, som gir mannen skikkelig svar på om han er god nok for damen sin.

• Liker 1
Skrevet

Like fint som normale og store. Bryr meg med andre ord ikke om størrelse på partners pupper, bare jeg får leke med dem.

Gjest Moby Dick
Skrevet

Jeg skulle gjerne ønske at jeg hadde små bryster, som jeg hadde tidligere. I mange år ønsket jeg meg silikon. Og så ble jeg tjukk og fikk giga svære bryster, G-cup på Change. Og jeg hater de. Nå er de heldigvis  DD-cup men jeg føler fortsatt at de er alt for svære. Jeg liker ikke å gå i utringete klær lengere. Jeg bruker stort sett sports-bh for da ser de litt mindre ut. Det er tungt, man svetter mer og hvis man ikke er flink til å rette seg opp, får man dårlig holdning. Jeg ønsker meg mine gamle søte b-cup bryst igjen. Det er lett å ønske seg det man ikke har, eller det man hadde. 

Skrevet

Små og faste er best. Hengepupper er ekkelt!

Anonymkode: 601f0...93d

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...