tøva Skrevet 22. november 2017 #1 Skrevet 22. november 2017 Hva er det som gjør at sykepleiere og deres forbund er så mye dyktigere og frem snakke sin rolle i helsevesenet enn fagforbundet. Sykepleierne er stadig på barrikadene og fronter sitt syn på det meste, mens helsefagarbeideren sier lite om de samme sakene
AnonymBruker Skrevet 22. november 2017 #2 Skrevet 22. november 2017 Forventer du virkelig noe svar fra helsefagarbeidere her med en slik påstand? 😉 Anonymkode: f5cf9...057
AnonymBruker Skrevet 22. november 2017 #4 Skrevet 22. november 2017 Er jo stor kompetanseforskjell. Blir som å sammenligne en lege og sykepleier igjen, eller en med bachelor i psykologi, og en psykolog Anonymkode: e65b7...fd2
tøva Skrevet 22. november 2017 Forfatter #5 Skrevet 22. november 2017 Det er sant ,men begge arbeider i helse og de burde jo ha meninger om hva som ikke fungere og kreve mer annerkjennelse for den gode jobben dem gjør. Sykepleierne har ingen problem med å mene de kan overta noen av legenes arbeids oppgaver.
AnonymBruker Skrevet 22. november 2017 #6 Skrevet 22. november 2017 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er jo stor kompetanseforskjell. Blir som å sammenligne en lege og sykepleier igjen, eller en med bachelor i psykologi, og en psykolog Anonymkode: e65b7...fd2 Men altså hva har det egentlig med fagforeningsarbeidet å gjøre? Uansett, vet egentlig ikke. Kanskje det er mange flere i NSF? Vet ikke hvordan jeg finner anfall helsefagarbeidere i Fagforbundet så tidlig ellers så er jo NSF rent Sykepleierforbund, som kanskje spiller inn. Også er jo noen forbund bare sterkere enn andre. I den gamle jobben min så følte jeg forbundet bare sto og ventet for å legge seg på rygg ifht. Dårlig lønn og arbeidsvilkår liksom, mens nå er jeg i NSF og de er veldig aktive. Anonymkode: a83b1...417
AnonymBruker Skrevet 22. november 2017 #7 Skrevet 22. november 2017 Som å sammenligne tannlege og tannlegesektretær. Anonymkode: 91579...774 1
AnonymBruker Skrevet 22. november 2017 #8 Skrevet 22. november 2017 50 minutter siden, tøva skrev: Det er sant ,men begge arbeider i helse og de burde jo ha meninger om hva som ikke fungere og kreve mer annerkjennelse for den gode jobben dem gjør. Sykepleierne har ingen problem med å mene de kan overta noen av legenes arbeids oppgaver. Hos oss har hjelpepleierne nå fått disp til å gjøre en del sykepleier-oppgaver det har vært veldig fint. Anonymkode: aae88...607 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå