AnonymBruker Skrevet 23. november 2017 #21 Del Skrevet 23. november 2017 Jeg savner to hus tett i tett, gullars, Borgen skole. Kanskje ikke akkurat Barne-TV, men men Anonymkode: 2a5ef...fe7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 23. november 2017 #22 Del Skrevet 23. november 2017 På 22.11.2017 den 0.32, AnonymBruker skrev: Hva tenker dere om voksne som sitter alene og ser på barne tv ? Altså serier som Postmann Pat, Brannmann Sam, Mummitrollet, Thomastoget, Fragglene osv Anonymkode: e1309...6c2 Jeg tror svært få voksne ser på dette med mindre de har barn og ser det sammen med de... Tomastoget er jo regelrett tortur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2017 #23 Del Skrevet 23. november 2017 6 minutter siden, Mystix skrev: Jeg tror svært få voksne ser på dette med mindre de har barn og ser det sammen med de... Tomastoget er jo regelrett tortur! Jeg kunne gjerne tenke meg å se Mummitrollet igjen! Tror de voksne som ser slike serier ser det for nostalgi- det kan jeg fint gjøre Anonymkode: 2ff16...f8e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drakan Skrevet 23. november 2017 #24 Del Skrevet 23. november 2017 La folk nytte det de vil. Om de liker å se noe, så får de vel se det de liker. Alle er forskjellige, og det er ingen grunn til å dømme dem.... Når du nevner barnetv, har jeg lyst å se slikt som postman pat igjen. Det er alltid gøy å se på. Kanskje ikke det man slenger på om man har besøk med mindre de liker sånt vås selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 23. november 2017 #25 Del Skrevet 23. november 2017 På 22.11.2017 den 0.35, AnonymBruker skrev: Det er noe galt med voksne som ser på Fragglene. Anonymkode: 28f81...f27 Fragglene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april 2023 #26 Del Skrevet 16. april 2023 AnonymBruker skrev (På 22.11.2017 den 0.32): Hva tenker dere om voksne som sitter alene og ser på barne tv ? Altså serier som Postmann Pat, Brannmann Sam, Mummitrollet, Thomastoget, Fragglene osv Anonymkode: e1309...6c2 Mummitrollet synes jeg er veldig koselig å se innom selv om jeg 36 år. Kan også se på Pippi og liknende en gang i blant. Men det andre er for barnslig for meg. Kunne vel kanskje satt meg ned for å se det sammen med barn for dems skyld for å være sammen med dem om jeg hadde barn eller sitter barnevakt Anonymkode: 33ee8...7e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå