AnonymBruker Skrevet 21. november 2017 #1 Skrevet 21. november 2017 Dere studenter som studerer langt hjemmefra, får dere noen gang skikkelig hjemlengsel? Hvordan takle det best mulig? Anonymkode: 38802...09a
AnonymBruker Skrevet 22. november 2017 #2 Skrevet 22. november 2017 Studerte flere år i USA. Trikset mitt var å holde meg opptatt om jeg kjente jeg fikk litt hjemlengsel, og huske på at studiesituasjonen bare var midlertidig. Det var vennene jeg hadde der og da jeg kom til å savne om få år - og ikke familien min - fordi da kom jeg jo til å være tilbake i Norge. Anonymkode: 476de...c90
Gjest earlgrey Skrevet 22. november 2017 #3 Skrevet 22. november 2017 Jeg studerte i en annen by og slet veldig med hjemlengsel det første semesteret. Bodde 6 timer unna venner og familie så det var liksom litt langt å dra hjem på en langhelg, likevel var jeg hjemme en gang i måneden det første semesteret På slutten av studiet var jeg bare hjem til jul og påske, og hadde egentlig ikke noe hjemlengsel Poenget er at det blir som regel bedre med tiden, og du kommer til å vokse så utrolig mye på å studere utenbys/utenlands! Jeg visste på forhånd at jeg kom til å slite, og nettopp derfor valgte jeg å studere i en annen by enn hjembyen min, angrer ikke på det i dag Jeg vet ikke nøyaktig hva jeg gjorde for å bli kvitt hjemlengselen, det skjer vel naturlig når du blir kjent med folk og kommer inn i ny rutine <3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå