k4no Skrevet 21. november 2017 #1 Skrevet 21. november 2017 Hei. Sent som det er så sitter jeg med en presentasjon jeg skal holde i morgen ettermiddag og trenger hjelp med en oversettelse. Jeg forankrer presentasjonen min i noen engelske forskningsartikler og finner bare ikke en oversettelse av ordet predictor. For å ta det i sammenheng så vil jeg si på norsk at noe er en sterk "predictor" for at noe kommer til å skje. Håper noen smartinger er våken og kan gi meg et passende ord
AnonymBruker Skrevet 21. november 2017 #2 Skrevet 21. november 2017 Indikator? Anonymkode: b4b8f...f38 3
k4no Skrevet 21. november 2017 Forfatter #3 Skrevet 21. november 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Indikator? Anonymkode: b4b8f...f38 Ja det funker! Jeg holdt på å bli gal av å sitte fast med et ord, så tusen takk :D
Hesitation Skrevet 21. november 2017 #4 Skrevet 21. november 2017 (endret) 4 minutter siden, k4no skrev: Ja det funker! Jeg holdt på å bli gal av å sitte fast med et ord, så tusen takk :D Bare hyggelig Og der forsvant AB ja Endret 21. november 2017 av Hesitation
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå