AnonymBruker Skrevet 21. november 2017 #1 Skrevet 21. november 2017 Jeg har aldri hørt om denne gruppen før, men hvorfor holer de på sånn? Jeg legger det ikke under religion og politikk for det har ingenting me religion å gjøre, tror jeg. Og vet noen om det finnes lignende grupper som hater kristendommen like mye som de hater Islam? Anonymkode: 87b78...d2f
AnonymBruker Skrevet 21. november 2017 #3 Skrevet 21. november 2017 Akkurat nå, Bottega skrev: Herregud så flaut Ja, blir flau på vegne av dem. At dem tør og gidder å synke så lavt. Også etter alt det Breivik har holdt på med så gjør dem det ikke akkurat bedre for folk. Anonymkode: 87b78...d2f
Bottega Skrevet 21. november 2017 #4 Skrevet 21. november 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, blir flau på vegne av dem. At dem tør og gidder å synke så lavt. Også etter alt det Breivik har holdt på med så gjør dem det ikke akkurat bedre for folk. Anonymkode: 87b78...d2f Ja, sant! Og han mannen som pratet der hadde ikke særlig peiling akkurat.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå