AnonymBruker Skrevet 21. november 2017 #1 Del Skrevet 21. november 2017 Hei! Jeg har kjøpt ferdigstekte kyllinglår på rema 1000 i dag, og tenkte å ha det til middag i kveld, men sto ingen tilberedelsestips på pakka. Hvordan skal jeg varme opp dette uten at det blir tørt? Tenkte å varme de i stekeovnen, men aner ikke temperatur, eller om jeg må ha noe smør eller olje i formen sammen med kyllingen (eventuelt pensle den? Den er jo ferdig krydra og alt)? Noen som har tips? Anonymkode: 11194...b2f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2017 #2 Del Skrevet 21. november 2017 Jeg ville bare ha tatt den i ovn, ikke ha for varme- 180.... også bare følge med til den er blitt varm 😬 Anonymkode: 87248...3e2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2017 #3 Del Skrevet 21. november 2017 Går det ikke fortere å Google seg fram til svaret, enn å spørre her..? Anonymkode: b8cb2...400 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2017 #4 Del Skrevet 21. november 2017 Jeg pleier å legge slike i mikroen, men du kan helt fint ha dem i stekeovnen også. Hell littegranne olje oppå lårene - i en tynn, tynn stråle, og så varmer du dem i ovnen i 10-15 minutter. På ca. 180- 200 grader. Anonymkode: d7dac...78e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2017 #5 Del Skrevet 21. november 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Går det ikke fortere å Google seg fram til svaret, enn å spørre her..? Anonymkode: b8cb2...400 Hun har jo fått svar med en gang? Anonymkode: 93d05...2d6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2017 #6 Del Skrevet 21. november 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Går det ikke fortere å Google seg fram til svaret, enn å spørre her..? Anonymkode: b8cb2...400 Jeg fant ingenting om akkurat dette, faktisk. Jeg er veldig dårlig på kjøkkenet, og er livredd for å gjøre noe feil, så når jeg søker etter kyllinglår, og alt som kommer opp er kyllingvinger, klarer jeg ikke se forbi dette, og gjette meg frem til hva jeg skal gjøre. Anonymkode: 11194...b2f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2017 #7 Del Skrevet 22. november 2017 Det er jo bare å prøve. Blir det tørt, så blir det tørt, så justerer du neste gang :-) Ingenting å være livredd for, man dør vanligvis ikke av litt tørr kylling. Kyllinglår i mikro? Blir ikke skinnet sleipt og bløtt av det? Liker å ha det i ovnen for å crispe opp igjen skinnet litt. Anonymkode: 8f2da...663 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2017 #8 Del Skrevet 22. november 2017 Hadde det i stekeovnen med aluminiumsfolie over. Husker ikke helt, men tror jeg hadde temperaturen på rundt 200 grader over- og undervarme, i omtrent 20-30 minutter. Den ble varm, men ikke så varm som jeg hadde håpet. Den var mer lunken liksom. Må den stå i ovnen lenger? Anonymkode: 11194...b2f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2017 #9 Del Skrevet 22. november 2017 Bruk steketermomet om du har. Kjernetemp skal være rett rundt 70. Anonymkode: 42745...e66 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Atea Skrevet 22. november 2017 #10 Del Skrevet 22. november 2017 Høy varme på begge sier i 20-30 sek. men ikke mer. Sett på lokk, skru ned plata på det minste, så etter fem min. under lokk kan du sette stekepanna tilbake på plata. Bruk smør. Mat som er stekt fra før, bør få kort tid på høy varme, 3/4 del kortere enn om du lager ferskt. Og deretter svak varme til maten er gjennomvarm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2017 #11 Del Skrevet 22. november 2017 Legg den på badegulvet, et par timer burde holde. Anonymkode: 2a19c...548 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå