AnonymBruker Skrevet 21. november 2017 #1 Skrevet 21. november 2017 Hei! Vært på møteplassen.no en ukes tid. Noen som kan forklare meg litt om hvordan det fungerer. Har ikke hatt noen besøkende enda. Ikke en melding. Har vært på sukker og andre nettsted før. Der har jeg alltid fått meldinger og besøk på siden. Noe jeg gjør feil, eller kanskje de bare ikke gidder og gå inn på profilen min😳. Har flere bilder. Anonymkode: 8f410...ca9
AnonymBruker Skrevet 21. november 2017 #2 Skrevet 21. november 2017 Det er ikke så mye meldinger jeg får der heller, og har vært der i over en måned. Har fått noen meldinger, men fra veldig uaktuelle menn. Jeg er skuffet over hele Møteplassen, trodde den siden var bedre. Er du mann eller kvinne? Anonymkode: 932c3...bc5
AnonymBruker Skrevet 21. november 2017 #3 Skrevet 21. november 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det er ikke så mye meldinger jeg får der heller, og har vært der i over en måned. Har fått noen meldinger, men fra veldig uaktuelle menn. Jeg er skuffet over hele Møteplassen, trodde den siden var bedre. Er du mann eller kvinne? Anonymkode: 932c3...bc5 Jeg er kvinne. Når jeg var på sukker ble jeg nedlesset av meldinger😳. Anonymkode: 8f410...ca9
AnonymBruker Skrevet 21. november 2017 #4 Skrevet 21. november 2017 Jeg har også dårlig erfaring med møteplassen. Lagde meg bruker der da jeg var 18 år, og fikk stort sett kontakt fra menn over 40 og 50 år som i grunn bare så etter en sugarbaby Så vil si det kanskje er riktig nettside for de som er interessert i sånt. Men ikke for de som ser etter et seriøst romanseforhold. Det er min erfaring, selv om det selvfølgelig er enkelte unntak, finnes noen få vettu menn der inne. Anonymkode: 8026e...4ae
AnonymBruker Skrevet 22. november 2017 #5 Skrevet 22. november 2017 Jeg har inntrykk av at møteplassen helst brukes av godt voksne folk på 40+, mens sukker og andre ting brukes mer av de yngre. Men det er bare mitt inntrykk, har ingen statistikk å vise til. Anonymkode: 7160c...f7e
AnonymBruker Skrevet 22. november 2017 #6 Skrevet 22. november 2017 Det går jo an å skrive til menn selv. Virker som flere her bare sitter med hendene i fanget mens de venter på meldinger, og klager på at ingen sender til dem. Anonymkode: c830e...a7f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå