Gå til innhold

Fotograf

Gjest Soon Mrs S

Anbefalte innlegg

Gjest Soon Mrs S
Skrevet

Hei

Er det noen som vet hva dere må betale for fotograferingen?

Har bestilt men de kunne ikke si hvor mye det komt til å koste oss.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har bestilt "Moment" som ligger i kirkeveien. De har forskjellige "pakker", og vi regner med å måtte ut med ca 8000,- ..mange penger :-(

De har nettside moment.no.

Gjest Soon Mrs S
Skrevet

Wow, det var en stiv pris....

Men de er jo flink også da, mener å ha sett dem i et bryllupsblad og vunnet årets bilde eller noe slikt om jeg ikke tar helt feil.

Vi har bestilt hos Studio G, håper ikke det blir veldig dyrt dette. Skal prøve å være bestemt neste gang vi skal snakke med dem. Kreve pris og slikt. Prute kan man jo og sikkert gjør :wink:

Gjest Betty Boop
Skrevet

Vi betaler ca. 10.000, men da har vi han hele dagen, fra morgen til kveld (slipper å stikke fra gjestene for å dra i studio), vi får et fint album med 40 forstørrelser, en stor, innrammet forstørrelse og alle 250 bildene han tar den dagen av oss og alle gjestene.

Skrevet

Vi betaler 7000,- da kommer de opp fra oslo og til nittedal rett før vielsen, tar bilder under vielsen og en sånn seanse etterpå! Da tar vi både bilder ute og inne i selskapslokalet. Da får vi 200-400 bilder digitalt! Så er veldig fornøyd med det!

Gjest Anonymous
Skrevet

En pakke på 10 bilder kommer på ca 3400, så har vi tenkt å ta noen ekstra med familie og da blir det ca 250 per stykk. Så i alt så tror jeg ikke det kommer på mer enn 4000 hos oss.

Skrevet

Vi regner med 7000 kroner hos Famefotografene. Da er det inkludetrt utefotografering og kjøring, samt at hun tar med seg ekstra lys, da vi vil ha bilder inne på en gammel , oppusset storgård... Får ca. 40 bilder og stort album...

Skrevet

Vi har MEGET dårlig erfaring med studio G! Vi venter fortsatt på julegaver... (bilder av vår datter tatt i november)

Jeg har i etterkant fått høre mye negativt om studio G, bla.at de faktisk har rotet vekk en film fra brudefotografering tidligere!

Gjest Soon Mrs S
Skrevet
Vi har MEGET dårlig erfaring med studio G! Vi venter fortsatt på julegaver... (bilder av vår datter tatt i november)

Jeg har i etterkant fått høre mye negativt om studio G, bla.at de faktisk har rotet vekk en film fra brudefotografering tidligere!

Uff, dette hørtes ikke bra ut!

Dårlig at de fortsatt ikke har fått ferdig bildene av datra dokkers

Er litt i tvil nå... Vi får se hva vi gjør

Ble bildene og jobben dyr da? Hvis jeg kan spørre?

Skrevet

Vi brukte StudioG. Vi betalte vel ca. 6000,- for selve fotgraferingen. Da var det tillegg for svarthvitt bilder og fargebilder. Det var tillegg fordi det skulle taes bilder av oss med brudebarna og oss med forloverne.

Vi var superfornøyd med fotografen vår - Erlend.

Vi var sint over opplegget etterpå. Vi hadde også bestilt julegaver. Vi bestilte alle bildene 12. september. Det tok over to måneder å få det bildet i farger som vi selv skulle ha. Montasjen i sorthvitt vi skulle ha kom feil tilbake og de måtte reklamere. Den fikk vi i desember engang.

Bildene vi hadde bestilt til jul måtte vi ringe og mase om. Ingen av de vi snakket med hadde samme svar noen gang. Alle bildene som skulle ut i julegave skulle ha samme størrelse. Alikavel ble ett laget for lite og måtte sendes tilbake. Dette var ett bilde vi skulle ha sendt i julegave. Da det endelig var ferdig var det blitt den 21. desember.

Flaks at de som skulle ha det kjørte forbi Trondheim dagen etterpå, men............

Vi er skikkelig misfornøyde med kundebehandlingen i ettertid, men kunne ikke vært mer fornøyd med selve fotografen.

Men - ved neste anledning det skal fotograferes kommer jeg nok til å velge en annen fotograf.

Skrevet

Kjempetrist at det skal bli så mye tull... Det er utrolig at de ikke klarer å gjøre tingene skikkelig...De får jo ikke akkurat flere kunder på den måten, for jungeltelegrafen funker godt.... Er redd for at noe slikt skal skje med oss og, men det vet men ikke før man har prøvd.... :-? Er det noen her som har brukt Fame- fotografene?

Gjest Soon Mrs S
Skrevet

ja jungeltelgrafen fungerer godt... nå er vi kjempe tvil :(

Skrevet

Har du ingen andre alternativer? Kanskje du kan spørre noen kjente om de kan anbefale noen andre? Eller du kan snakke med dem på Studio G og si hva du har hørt om dem...Da vil de kanskje sjerpe seg og gjøre alt for at dere skal bli fornøyd...? Det er jo tydeligvis ikke selve fotografen det er noe i veien med.... :roll:

Skrevet

Vi har booket Langø, har brukt han tidligere til barna og er kjempefornøyd både med bildene og den familiære tonen. Svoger og svigerinne bruker også han til sine barn.

Langø har 6 pakker, fra 1200 (ca 8 bilder) til 10.000 (kjempeflott collage med ca 70 bilder). Brudgommen vil ikke bruke så mye penger på fotografen annet enn bildet til veggen og takkekort. Vi skal ha video fra dagen og en som skal ta familiebilder. Jeg klarer nok å overtale ham til å ta en liten pakke i alle fall :wink:

Ble oppringt fra Studio G og skal ha en uforpliktende samtale m de, jeg gjør det mest fordi jeg er nysgjerrig...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...