AnonymBruker Skrevet 21. november 2017 #1 Skrevet 21. november 2017 Dere menn som trener mye og har en del muskler, er det viktig for dere at jenta er stram og muskuløs i kroppen også? Anonymkode: 49878...416
AnonymBruker Skrevet 21. november 2017 #2 Skrevet 21. november 2017 Nei. Dama mi er bra trent i den forstand at hun trener mye vekter og er sterk / har muskler, men samtidig har hun litt "å knipe i" her og der og har flotte kvinnelige former. Det var en av de tingene som tiltrakk meg mest med henne. Jeg selv er ganske "ripped" per dags dato men det påvirker selvfølgelig ikke hvordan jeg ser henne. Anonymkode: aca0b...46c
Gjest Overrasket Skrevet 21. november 2017 #3 Skrevet 21. november 2017 Det er viktig for meg å være fysisk aktiv, men det er heldigvis slik at man kan ha mange forskjellige kroppsformer og samtidig leve et veldig aktivt liv.
Teethgrinding Skrevet 21. november 2017 #4 Skrevet 21. november 2017 Nei, absolutt ikke i utgangspunktet. Men sant skal sies, over tid blir sånne ting litt viktigere. Når man treffer noen nye skal man være rimelig overfladisk om man dropper jenta fordi hun har litt ekstra på kroppen f.eks. Men om man er i et forhold begynner det kritiske blikket å se litt. Jeg tar veldig godt vare på meg selv og forventer at en kjæreste gjør det samme. Det aller beste hadde sånn sett vært om man trente seg sunne sammen hvis man var litt slappfisk. Og merk her at sunn betyr godt over 600 treningstimer i året, støttet av ganske solid forskning. Hvis du løfter litt vekter på Elixia to ganger i uka minus alle de gangene du ikke gidder har du altså kanskje 80 treningstimer i året. Det er ingenting.
herzeleid Skrevet 22. november 2017 #5 Skrevet 22. november 2017 At hun er noenlunde stram og slank er viktig for meg ja, men ikke noe behov for at hun skal drive masse med styrketrening og ha markerte muskler, stor rumpe eller andre typiske trender i tiden. Synes en slank, nett og sunn kropp er mest feminint og fint, og det krever ikke så mye mer enn å spise sunt og gå litt turer/jogge en gang i blant. 1
AnonymBruker Skrevet 22. november 2017 #6 Skrevet 22. november 2017 9 timer siden, Arcturus skrev: Nei, absolutt ikke i utgangspunktet. Men sant skal sies, over tid blir sånne ting litt viktigere. Når man treffer noen nye skal man være rimelig overfladisk om man dropper jenta fordi hun har litt ekstra på kroppen f.eks. Men om man er i et forhold begynner det kritiske blikket å se litt. Jeg tar veldig godt vare på meg selv og forventer at en kjæreste gjør det samme. Det aller beste hadde sånn sett vært om man trente seg sunne sammen hvis man var litt slappfisk. Og merk her at sunn betyr godt over 600 treningstimer i året, støttet av ganske solid forskning. Hvis du løfter litt vekter på Elixia to ganger i uka minus alle de gangene du ikke gidder har du altså kanskje 80 treningstimer i året. Det er ingenting. Hvor sunt det er å være så besatt av trening at store deler av dagen - hver dag - går med til det kan vel diskuteres. Fysisk er det sikkert sunt, men psykisk høres det ut som besettelse. Jeg hadde nok aldri holdt ut med en mann med en slik livsstil. Heldigvis har jeg en mann som liker å trene, men holder seg på et normalt nivå. Anonymkode: 57c3f...200 5
Teethgrinding Skrevet 22. november 2017 #7 Skrevet 22. november 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvor sunt det er å være så besatt av trening at store deler av dagen - hver dag - går med til det kan vel diskuteres. Fysisk er det sikkert sunt, men psykisk høres det ut som besettelse. Jeg hadde nok aldri holdt ut med en mann med en slik livsstil. Heldigvis har jeg en mann som liker å trene, men holder seg på et normalt nivå. Anonymkode: 57c3f...200 Dette forteller oss litt om hvor passive vi er blitt i hverdagene. La oss se for oss at vi levde i et jeger/sankersamfunn. En god porsjon av dine daglige gjøremål ville vært å gå, løpe, slåss, bære, snekre, løfte, tømme, rydde og sanke. Nå sitter vi stort sett på trikken eller i sofaen. Gjennom tidene er det slitet som kanskje mest av alt har formet vår fysiske utvikling. Kroppen er bokstavelig talt laget for å tåle enorme påkjenninger, og som en hund vil vår fysiske helse trives vesentlig bedre når vi er aktive regelmessig enn ikke. Men at det er ubehagelig å komme seg opp av sofaen har jeg ingen innvendinger til. Det er det. 1
AnonymBruker Skrevet 22. november 2017 #8 Skrevet 22. november 2017 1 time siden, Arcturus skrev: Dette forteller oss litt om hvor passive vi er blitt i hverdagene. La oss se for oss at vi levde i et jeger/sankersamfunn. En god porsjon av dine daglige gjøremål ville vært å gå, løpe, slåss, bære, snekre, løfte, tømme, rydde og sanke. Nå sitter vi stort sett på trikken eller i sofaen. Gjennom tidene er det slitet som kanskje mest av alt har formet vår fysiske utvikling. Kroppen er bokstavelig talt laget for å tåle enorme påkjenninger, og som en hund vil vår fysiske helse trives vesentlig bedre når vi er aktive regelmessig enn ikke. Men at det er ubehagelig å komme seg opp av sofaen har jeg ingen innvendinger til. Det er det. Det er jo fordi de fleste av oss har fulltidsjobber i dag som opptar mesteparten av dagen. Da de drev med jakt/sanking/whatever var jo dette «jobben» deres. Jeg skulle gjerne brukt mer enn mine fem timer i uka på trening jeg, men når jobben krever sitt og jeg ønsker et liv utenom som jeg kan bruke sammen med dem jeg er glad i, sier det seg selv at regnestykket ikke går opp. Og hva når/om man får barn? Jeg tror fortsatt det sunneste er å leve et lykkelig liv uten å føle at man må bukke under presset om å være «flink». Er flink nok jeg. Og det er slettes ikke ubehagelig å «komme seg opp av sofaen», deg om det. Anonymkode: 57c3f...200 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå