AnonymBruker Skrevet 21. november 2017 #1 Skrevet 21. november 2017 Er litt ny i dette etter å ha vært i langvarig forhold inntil nylig, så vil gjerne ha noen synspunkter fra andre. Var på byen for et par helger siden og endte med å bli med en fyr hjem. Veldig bra opplevelse, så jeg kunne tenke meg å møte ham igjen, kun for sexen. Føler det er litt åpenbart at det ikke er aktuelt med noe mer seriøst, bl.a. fordi han er 28 og jeg 35. Så spørsmålet er om det er innafor å kontakte ham, og hvor direkte skal jeg i såfall være? Vil ikke være tacky men samtidig ikke at han skal tro at det er noe seriøst jeg er ute etter. Og ellers lurer jeg på om hva dere synes om en aldersforskjell den veien. Vi snakket aldri om alder, men jeg har googlet meg fram til det etterpå. Jeg lurer jo på om han ville hatt meg med hjem hvis han hadde visst at jeg var så mye eldre.. Anonymkode: 94137...a59
AnonymBruker Skrevet 21. november 2017 #2 Skrevet 21. november 2017 Du er en kvinne på 35 og han er en fyr på 28? Du er for gammel. Finn deg en på din egen alder! Anonymkode: 9db7e...b60 4
AnonymBruker Skrevet 21. november 2017 #3 Skrevet 21. november 2017 Altså, til mitt forsvar.. det var han som sjekket opp meg. og han så såpass bra ut at han nok har plenty av sjans på sine jevnaldrende.. Anonymkode: 94137...a59
AnonymBruker Skrevet 21. november 2017 #4 Skrevet 21. november 2017 Så, uavhengig av aldersforskjell, man kontakter aldri en ONS igjen etterpå altså? Anonymkode: 94137...a59 1
AnonymBruker Skrevet 21. november 2017 #5 Skrevet 21. november 2017 Tja, eller du kan gå der du tror du møter han igjen. Om dere ikke byttet nummer da... 7 års aldersforskjell er ikke mye når han snart er 30. Anonymkode: 6e7e8...755 7
Stein-saks-papir Skrevet 21. november 2017 #6 Skrevet 21. november 2017 Hvis dere utvekslet kontaktinfo så kan du. Hvis ikke, så nei. 3
AnonymBruker Skrevet 21. november 2017 #7 Skrevet 21. november 2017 38 minutter siden, AnonymBruker skrev: Altså, til mitt forsvar.. det var han som sjekket opp meg. og han så såpass bra ut at han nok har plenty av sjans på sine jevnaldrende.. Anonymkode: 94137...a59 Ikke bry deg om de to første svarene her, dette er guttetroll som knapt får seg damer og bare misunner alle andre som får sex og prøver å skremme deg fra å ha sex så han fyren din ikke får sex, så de ikke er de eneste som ikke får seg noe Selvfølgelig kan du kontakte han for mer sex Regner med du fikk nr hans eller kontaktinfo og da er det ingenting i veien for det! Fikk man ikke det, så er det ikke helt normalt å spore opp info, men det går an og er ikke verre enn å spørre og om han ikke er interessert så vet du det og lar han være i fred Anonymkode: 28771...5f2 9
AnonymBruker Skrevet 21. november 2017 #8 Skrevet 21. november 2017 1 time siden, Stein-saks-papir skrev: Hvis dere utvekslet kontaktinfo så kan du. Hvis ikke, så nei. Får ho bot om ho kontakter han selv om de ikke har utvekslet kontaktinfo? Gjort det selv, med god hell Anonymkode: eb996...33c 1
AnonymBruker Skrevet 21. november 2017 #9 Skrevet 21. november 2017 Gjør det! Det er ikke tacky. Bare frigjort seksuelt. Og når han har ONS så er nok han like frigjort seksuelt. Dette er ikke for alle, men du vet jo at han er av samme kaliber! Har ingenting å si at du er eldre, han likte deg den kvelden. Ta sjansen du har ingenting å tape. Anonymkode: b7751...96a 2
AnonymBruker Skrevet 22. november 2017 #10 Skrevet 22. november 2017 Dette er da ingen aldersforskjell. Så frekke svar du har fått. Ta kontakt med han Anonymkode: 8c3e2...8e1 4
Perle Skrevet 22. november 2017 #11 Skrevet 22. november 2017 (endret) Herregud, mannen er nesten tredve år. Nå får folk jammen ta seg ei bolle. Ts er da for helsike ikke akkurat i bestemor alder. Sju pr mellom voksne mennesker er er ikke akkurat uvanlig. Slutt å shame ts! Ingen mann på 35 ville fått reaksjoner på å treffe kvinner på 28. Latterlig. Endret 22. november 2017 av Perle La til kommentar 7
Perle Skrevet 22. november 2017 #12 Skrevet 22. november 2017 1 minutt siden, claire_france skrev: Hun oppfører seg jo som ei misjonstante i en sørlandsby for 100 år siden. Hva skal jeg gjøre, hva vil folk si, åååå herre min gud! Moderne kvinner gjør hva faen de vil og må ikke spørre alle kjerringene i det virtuelle nabolaget. Enig i at hun ikke har noen grunn for å være usikker eller spørre andre om hva de synes. Det jeg reagerer på er «shamingen» hun utsettes for. 2
Nicathv Skrevet 22. november 2017 #13 Skrevet 22. november 2017 Oi, da må dere tøysegutter bli virkelig sjokkert når jeg forteller at bestevenninna mi er 38 og har en mann på 30! De traff hverandre for 5 år siden, har vært sammen siden, bodd sammen i 3-4 år. Går bra så vidt jeg vet 1
Perle Skrevet 22. november 2017 #14 Skrevet 22. november 2017 (endret) 8 minutter siden, claire_france skrev: Hallo, det er ironi som skal få ræva hennes i gir og ned på girspaken hans! Er du 100 år gammal eller? Ja, nesten like urgammel som ts. Hele 33 år. Stakkars samboeren min på 25 sier jeg bare som må ligge med dette gamle skinnet støtt og stadig. Endret 22. november 2017 av Perle
Edie Skrevet 22. november 2017 #15 Skrevet 22. november 2017 Ryddet for personangrep og svar til dette. Edie, mod.
AnonymBruker Skrevet 22. november 2017 #16 Skrevet 22. november 2017 9 timer siden, Perle skrev: Ja, nesten like urgammel som ts. Hele 33 år. Stakkars samboeren min på 25 sier jeg bare som må ligge med dette gamle skinnet støtt og stadig. Jeg har sett i forhold som ditt, der mannen er mange år yngre at når det blir brudd, Så får mannen seg nesten alltid en yngre kjæreste...hvorfor det ? Det samme gjelder når par skiller seg og kvinnen nærmer seg eller kommer i overgangs alderen, så ender alltid mannen opp med en mye yngre partner...Ser aldri at det er kvinnen som får seg en ung partner men alltid mannen som får seg en myyye yngre partner... Så kanskje det ikke er en fordel for oss med tanke på fremtiden at mannen er yngre, siden det er vi som kommer i overgangs alderen og mannen lett kan dumpe oss til fordel for en yngre dame ? Da kan det hende at vi istedet ender opp som enslige eldre, siden menn jo eldre de blir Særlig 40+ vil ha yngre kvinner. Jeg bare lurer. Anonymkode: d1571...d77
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå