Tina88 Skrevet 21. november 2017 #1 Skrevet 21. november 2017 Hei! Har en sterilisert hann katt på 3 år. Når han kom inn isted så jeg en stor kul (størrelse med en golfball) i kjeveregionen. Han spiste litt våtfor, og viser ikke noe tegn til smerte. Ser ingen sår. Han åpner munnen greit. Noen som har opplevd lignende? Ringte dyrlegen og fikk time i morgen tidlig. Men er så engstelig på hva det kan være. Den kom akutt, så kan der være tannbyll? Påkjørsel? Blir gal av å vente hele natten på å få svar...
AnonymBruker Skrevet 21. november 2017 #2 Skrevet 21. november 2017 Mulig han har fått et bitt eller en skikkelig klo av et annet dyr, og at såret har blitt kraftig betent. Det er ikke alltid man ser såret før man barberer vekk pelsen :-) Anonymkode: 4cf6a...edf
Tina88 Skrevet 21. november 2017 Forfatter #3 Skrevet 21. november 2017 Har prøvd å se nøye igjennom pelsen, men finner ingen tegn til noe bitt eller sår. Han er langhåret, så er litt vanskelig å se. Har prøvd å se inni munnen, men det er ikke så enkelt, å han liker det ikke, så jeg vil ikke påføre unødvendig smerte. Han sikler fra den siden han er hoven på. Blir jo så bekymra :-( Håper så inderlig at han ikke lider og at det er noe som kan løses kjapt og smertefritt.
Tina88 Skrevet 21. november 2017 Forfatter #4 Skrevet 21. november 2017 Fant dette bildet på nettet av en katt som hadde fått en byll etter et bitt. Minner veldig i størrelse og plassering. Så kan godt tenkes at det samme har skjedd min pus. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå