fuglekvitter__ Skrevet 21. november 2017 #1 Skrevet 21. november 2017 Hva ville dere tenkt hvis dere så noen med alkohol i bilen? 2-3 bokser øl liggende ved giret? I mens de kjører rundt. Råner, alkiss? Ville dere sagt noe på det?
Nicathv Skrevet 22. november 2017 #2 Skrevet 22. november 2017 "Dette er sikkert en person som lager rare tråder på KG", ville jeg tenkt. 5
AnonymBruker Skrevet 22. november 2017 #3 Skrevet 22. november 2017 Ville tenkt at vedkommende kanskje var polsk og forsikra meg om at boksene var gamle og ikke drukket nå. I min gamle bil lå det ølbokser stadig vekk for jeg pleide å kjøre til vors eller byen og bælme noen bokser før jeg gikk ut av bilen og inn på festen/klubben (lot bilen stå til dagenderpå såklart) Anonymkode: 87161...ea3 1
AnonymBruker Skrevet 22. november 2017 #4 Skrevet 22. november 2017 Og ja jeg ville tenkt at det hadde vært fryktelig harry og turnoff den dag i dag. Kun noe man slipper unna med når man er 18 år gammel råner som pleier å drikke på bensinstasjoner med vennene sine og en av vennene som ikke drakk kjører en hjem igjen. Anonymkode: 87161...ea3
fuglekvitter__ Skrevet 22. november 2017 Forfatter #5 Skrevet 22. november 2017 (endret) 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Ville tenkt at vedkommende kanskje var polsk og forsikra meg om at boksene var gamle og ikke drukket nå. I min gamle bil lå det ølbokser stadig vekk for jeg pleide å kjøre til vors eller byen og bælme noen bokser før jeg gikk ut av bilen og inn på festen/klubben (lot bilen stå til dagenderpå såklart) Anonymkode: 87161...ea3 Typisk polsk kanskje. 😀 Endret 22. november 2017 av fuglekvitter__
fuglekvitter__ Skrevet 22. november 2017 Forfatter #6 Skrevet 22. november 2017 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Og ja jeg ville tenkt at det hadde vært fryktelig harry og turnoff den dag i dag. Kun noe man slipper unna med når man er 18 år gammel råner som pleier å drikke på bensinstasjoner med vennene sine og en av vennene som ikke drakk kjører en hjem igjen. Anonymkode: 87161...ea3 Ja. Hvis man er 50 og kjører med øl ved girkassa så er det plutselig ikke lov allikevel. Kanskje noen ungdommer har lagt det der?
fuglekvitter__ Skrevet 22. november 2017 Forfatter #7 Skrevet 22. november 2017 18 timer siden, Nicathv skrev: "Dette er sikkert en person som lager rare tråder på KG", ville jeg tenkt. Sikkert det og.
Raven.Writingdesk Skrevet 22. november 2017 #8 Skrevet 22. november 2017 Akkurat nå, fuglekvitter__ skrev: Sikkert det og. - handler jo om kontekst. Om jeg bare ser at noen tilfeldig har alkohol liggende i bilen kunne det like gjerne vært en annen mat eller drikkevare og jeg tenker at kanskje de akkurat har handlet, eller overnattet hos noen på en fest og tatt med resten av drikkevarene hjem osv. Om personen ofte ellers fremsto beruset er det større odds for at jeg ville bekymre meg for promillekjøring. Om vedkommende er ung voksen og ofte kjørte rundt med andre ungdommer i bilen (typisk «råner») - ville jeg antatt at alkoholen tilhørte passasjerene. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå