Gå til innhold

Som ny i denne bloggverden. Syns det er moro å les om galskapen

Gjest pelikanen

Anbefalte innlegg

Gjest pelikanen

Det er merkelige greier med disse rosabloggere. Eller reklamebringere, som jeg kaller de. Jeg viste eks ikke hvem ce var, før jeg så henne på tv i forbindelse med noe. Tv ville spørre henne om den der swissroller som hun reklamerte for. Jøss, for en oppførsel tenkte jeg. Hun sprang nermest ut.

Det jeg lurer på, er hvordan folk kan bli så selvdiggende. Se på meg, se på meg syndromet. Det er så oppblåst selvbilde. Så er det selfie over en lav sko. Selfie...se på meg, se på meg. Opplever de ingen annet? Hvordan blir folk så selvopptatt?

Så lurer jeg på. De reklamerer for dyre ting. Stadig noe nytt som er fantastisk. Det er en sånn kjøp og kastkultur  De snakker om miljø osv. Ser ingen lever som de preker.

Tenker de må være godt vant fra før? 

Dere som vet.:

Hva jobbet de med før? Hvor jobbet de?

Hvilke og hvor har de utdannet seg?

Tipper bakgrunn kan forklare mye av denne oppblåsthet? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg følger ikke så veldig med, dvs. jeg følger med på noen her inne. Men er meget sjelden innom bloggene. 

MammaTilMichelle har vel aldri jobbet noe sted, hun har vel knapt nok gjort ferdig ungdomsskolen (?). 

VillaPaprika har vel drevet egne butikker/nettbutikker som har gått konkurs, men hun har vel fått (og får sikkert enda) mye økonomisk hjelp fra pappa`n... Tror ikke hun har noen utdannelse heller.

De andre bloggerne vet jeg ikke noe særlig mye om...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...