Olava Skrevet 21. november 2017 #1 Skrevet 21. november 2017 Eventuelt hvilke julesanger, om det er flere?
SunnivaOslo Skrevet 21. november 2017 #2 Skrevet 21. november 2017 En stjerne skinner i natt er en skikkelig god julesang for meg. Liker også "tenn lys" da den er litt trist men fin. Liker også sånne barnesanger som på låven sitter nissen o.l 1
sunshine-t Skrevet 21. november 2017 #3 Skrevet 21. november 2017 En stjerne skinner i natt, Himmel på jord og Tenn lys. 1
tirben Skrevet 21. november 2017 #4 Skrevet 21. november 2017 Nordnorsk julesalme med Moddi. Fairytale in New York med The Pogues Merry xmas med John Lennon Do they know its Christmas med Band aid
Eneri Skrevet 21. november 2017 #5 Skrevet 21. november 2017 Nordnorsk julesalme er aller øverst på min liste O helga natt Nå har vi vaska golvet Last Christmas Ser jeg har en god blanding der, altså
AnonymBruker Skrevet 21. november 2017 #6 Skrevet 21. november 2017 Holidays are coming, Holidays are coming. Watch out.. Anonymkode: bd8f5...afc 1
AnonymBruker Skrevet 21. november 2017 #7 Skrevet 21. november 2017 En stjerne skinner i natt, himlen i min famn og jeg snører min sekk. Den siste spiller vi ofte her til jul. Anonymkode: e979f...5d0
wintergirl Skrevet 21. november 2017 #8 Skrevet 21. november 2017 Åh, det er så mange flotte julesanger. Det lysner i stille grender, det kimer nu til julefest, en stjerne skinner i natt, let it snow, do they know it' s christmas++++++
AnonymBruker Skrevet 22. november 2017 #9 Skrevet 22. november 2017 Oh come all ye faithful Jul, jul strålande jul Nordnorsk julesalme En stjerne skinner i natt Det kimer nu til julefest glade jul Anonymkode: b299f...915
Olava Skrevet 22. november 2017 Forfatter #13 Skrevet 22. november 2017 Så mange fine julesanger Tror min egen favoritt er tenn lys. Den er så utrolig fin.
Wonders Skrevet 24. november 2017 #14 Skrevet 24. november 2017 Coldplay - Everglow Min smak har forandret seg. Jeg har ikke sett denne sangen i forbindelse med noe, bare hørt den på spotify. 1
AnonymBruker Skrevet 24. november 2017 #15 Skrevet 24. november 2017 Maria Mena,"Home for christmas"og Kurt Nilsen,"Himmel på jord"❤️ Anonymkode: 0ee71...b11
AnonymBruker Skrevet 24. november 2017 #16 Skrevet 24. november 2017 Har blitt mer og mer glad i de gamle (norske?) tradisjonelle: Kimer i klokker, Jeg synger julekvad, Kling no klokka, Mitt hjerte alltid vanker. Det er disse jeg synger som godnattsanger for barna i desember Og En rose er utsprungen/Det hev ei rose sprunge (blir aldri helt enig med meg selv hva som er finest, for jeg lærte den tyske versjonen som barn, og syntes "utsprungen" var et så flott ord) Anonymkode: 12ea4...ec4
Sk57 Skrevet 24. november 2017 #17 Skrevet 24. november 2017 O Helga Natt( Jussi Bjørling) Deilig er jorden. Himmel på jord( Kurt Nilsen) Driving home from Cristmas( Chris Rea)
bopera Skrevet 26. november 2017 #19 Skrevet 26. november 2017 Åå, elsker julesanger! Noen av favorittene er: O helga natt - Jussi Björling Have yourself a merry little Christmas - Judy Garland I'll be home for Christmas - Bing Crosby All I want for Christmas - Mariah Carey Tenn Lys - fra Portveien 2 Sangene fra Putti Plutti Pott - originalversjonene med Per Asplin White Christmas - Bing Crosby Godnattsang for nisseunger - Amalies jul Julemorgen - NRKs Julemorgen Tradisjonelle: Deilig er Jorden - får tårer i øynene, når alle reiser seg i kirken for å synge den på julaften. Det kimer nå til julefest Det lyser i stille grender Det hev ei rose sprunge Solbarn, jordbarn Nordnorsk julesalme Jeg er så glad hver julekveld Nå vandrer fra hver en verdenskrok Julvisa - J. Sibelius. Å, kom nå med lovsang Har sikkert flere favoritter, men det får holde!
Ti.09 Skrevet 30. november 2017 #20 Skrevet 30. november 2017 (endret) Elsker julesanger! Mine favoritter: Happy Xmas (War is over)- John Lennon Let it snow- Dean Martin I driving home for Christmas- Chris Rea En stjerne skinner en natt Endret 30. november 2017 av Skribent09
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå