Gå til innhold

Gamle "venner" fra fortiden.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

For over ti år siden skilte jeg meg fra en mann som hadde pykisk holdt meg nede. Kun hatt hans venner som mine venner og livet mitt besto av gjøre han lykkelig fornøyd å blid. Da jeg skilte meg skjønte ikke noe av damene jeg da kalte venner (koner til hans kompiser) hvorfor jeg gikk. Og de valgt jo hans side.               Ble ikke så lei meg egentlig da de ikke helt så meg som det menneske jeg var bare en del av eksmannen. litt såret og ensom ble jeg men fikk venner og ny kjæreste så klarte meg helt fint .                                             Så skjede det noe etter 4  år . Det var veldig  dramatisk i den gjengen og det ble slått krisealarm . Jeg ble oppringt og de ville ha min støtte og forståelse.  Jeg prøve men orket ikke helt da jeg egentlig  kjente at de hadde  sviket meg . Jeg har prøvd men nå har jeg slettet noen på fb og det la de ikke merke til på 6 mnd . Noen har jeg bare sluttet å følge. Tviler de har lagt merke til det .                   De ringer forsatt for å få støtte og info om ting de tror de vet . Og prøver å spre sladder og rykter om eksmannen min. Vel han har jeg mindre kontakt med enn dem en gang.  Men når skal det slutte å gjør vondt . Jeg har nye venner og jeg ser de knapt .men ser de av og til på sosiale media .  Gjorde jeg rett ved å ikke bladet meg bort i dramaet .  Jeg kunne sikker vært en bedre venn men tviler så på om jeg hadde fått det samme tilbake.  HUFF dette ble rotete.

Anonymkode: b19ad...dda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja du gjorde rett i å trekke deg unna. Fortsett med det, slett og blokker. De er jo ikke endel av livet ditt heller nå lenger så hvorfor skal de få din oppmerksomhet og støtte når du aldri fikk deres?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Herlighet, det høres ut som om dere er 14 år gamle.

Anonymkode: 6918a...7f1

Vi var vel ikke lagt unna den alderen da vi var venner.  Ung brud .  Vel noe av det jeg ikke liker er det drama de føre med seg. Når jeg var så ung så var jo de alt jeg kjente til. Mistet mye av det normale ungdommeliv  og de å lære seg å kjenne folk. Jeg er litt usikker forsatt i sånne situasjoner. Derfor spørr jeg. Man skal skal være snill og hjelpsom har jeg lært. Men nå føler jeg at jeg har rett å si nei. Jeg var en del av det som de har laget drama av. Men mere indirekte.  Har ingen svar til de men vet at om jeg sa noe jeg vet eller så da hadde de gått  opp et hakk i drama. ( noe med utro menn og økonomisk rot)  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Vi var vel ikke lagt unna den alderen da vi var venner.  Ung brud .  Vel noe av det jeg ikke liker er det drama de føre med seg. Når jeg var så ung så var jo de alt jeg kjente til. Mistet mye av det normale ungdommeliv  og de å lære seg å kjenne folk. Jeg er litt usikker forsatt i sånne situasjoner. Derfor spørr jeg. Man skal skal være snill og hjelpsom har jeg lært. Men nå føler jeg at jeg har rett å si nei. Jeg var en del av det som de har laget drama av. Men mere indirekte.  Har ingen svar til de men vet at om jeg sa noe jeg vet eller så da hadde de gått  opp et hakk i drama. ( noe med utro menn og økonomisk rot)  

Gi dem en beskjed om å ikke kontakte deg mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...