AnonymBruker Skrevet 21. november 2017 #1 Del Skrevet 21. november 2017 Eller er det bare for å tjene penger? Kjøper du gjær for søte deiger, når du f.eks baker boller? Anonymkode: 87e44...4fc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2017 #2 Del Skrevet 21. november 2017 Har prøvd, merker absolutt ingen forskjell. Anonymkode: 0caaa...4c4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2017 #3 Del Skrevet 21. november 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Eller er det bare for å tjene penger? Kjøper du gjær for søte deiger, når du f.eks baker boller? Anonymkode: 87e44...4fc Har hørt at det faktisk funker. Mener det var TV2 hjelper deg som testet. Er noe i gjæren som reagerer bedre med sukker enn den originale gjæren. Anonymkode: bea26...020 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sunshine-t Skrevet 22. november 2017 #4 Del Skrevet 22. november 2017 Ei venninne av meg lager mye av gjærbakst og hun har ikke merket noe forskjell. Er ikke så ofte jeg baker med gjær, men har heller ikke merket noe forskjell. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Atea Skrevet 22. november 2017 #5 Del Skrevet 22. november 2017 (endret) Det er bare tull. Det er noe de som selger vil tjene på, kjøper man fersk gjær går den ut på dato. Da må man kjøpe ny gjær, dobbelt opp, både til boller og til brød. Hvis det høres for bra ut til å være sant, så stemmer det ikke. Stol på det som alltid har virket. Endret 22. november 2017 av Atea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 22. november 2017 #6 Del Skrevet 22. november 2017 Det har jeg aldri kjøpt. Jeg bruker bare tørrgjær (da har jeg alltid gjær tilgjengelig for baking) og får alltid luftig og godt resultat. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2017 #7 Del Skrevet 22. november 2017 Nei, ikke vits- hilsen konditor. Anonymkode: ea3f0...a06 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2017 #8 Del Skrevet 22. november 2017 Det gir en litt bedre smak på baksten. Siden det finnes utrolig mange gjærtyper med forskjellige egenskaper så er det fint at vi får litt å velge i. Anonymkode: 8696e...014 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå