AnonymBruker Skrevet 21. november 2017 #1 Del Skrevet 21. november 2017 Hei. I min arbeidskontrakt står det at jeg skal jobbe 2 kvelder i uken, annenhver lørdag + evt. Ekstra. Betyr det at hvis sjefen setter meg opp mer en 2 kvekder i uken og annenhver lørdag så må jeg jobbe det ekstra hun setter meg opp på? Vi har avtalt 16 timer i uken, hun setter meg opp mer en det og på morgen skift osv, men det står ikke antall timer i kontrakten, bare 2 kvelder i uken, annenhver lørdag + ekstra.. Anonymkode: db90e...eef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2017 #2 Del Skrevet 21. november 2017 Altså, det står +ekstra i kontrakten?🤔 Anonymkode: 6c437...5b4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2017 #3 Del Skrevet 21. november 2017 Enten så jobber du timene du får og er fornøyd eller så må du jo få fjernet + et ekstra i kontrakten og be om en srbeidstidsberegning så si at du kun jobber de bestemte tidspunktene. Anonymkode: 9ff50...66a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2017 #4 Del Skrevet 21. november 2017 Du skal ha 2 uker varsel på ny arbeidsplan. Om dagene ikke passer for deg er det vel bare å gi beskjed? Anonymkode: 047cf...83e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå