Tillia Skrevet 21. november 2017 #1 Skrevet 21. november 2017 Tok denne mnd dobbel letrozol . Rundt "forventet el" har jg hatt mye el-slim og har lagt inn mye innsats rundt disse dagene(ca en uke siden). De andre gangene jg har hatt el (uten oppnådd graviditet) har jg fått ganske vondt i brystene fra el til mens. Denne gangen - hvertfall til nå - er ikke symptomene helt samme - men begynner å få veldig såre brustvorter. Synlige blodårer har jeg også fått. Tror dere dette kan være tegn på graviditet? Har noen av dere hatt lignende symptomer (litt såre brustvorter ) i tidlig start av graviditet?
AnonymBruker Skrevet 21. november 2017 #2 Skrevet 21. november 2017 Jepp, jeg hadde skikkelige såre brystvorter som første tegn fra ca 3 dager før IKM denne gangen. Lykke til!! Anonymkode: 1c424...2fc
Tillia Skrevet 21. november 2017 Forfatter #3 Skrevet 21. november 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jepp, jeg hadde skikkelige såre brystvorter som første tegn fra ca 3 dager før IKM denne gangen. Lykke til!! Anonymkode: 1c424...2fc Tja, etter å ha lest meg litt opp nå tror jg at jg ikke er gravid ettersom flertallet relaterer såre brystvorter til pms - symptomer:/ kort luteatal-fase var det også en del snakk om. Jg lurer nå på om jg ikke kanskje har d, og at dette er grunnen til at jg ikke har blitt gravid på tross av to fine, sikre eggløsninger og iherdig innsats på d tidspunktet
AnonymBruker Skrevet 21. november 2017 #4 Skrevet 21. november 2017 Hva betyr IKM? Anonymkode: a3158...900
Tillia Skrevet 21. november 2017 Forfatter #5 Skrevet 21. november 2017 (endret) 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva betyr IKM? Anonymkode: a3158...900 "Ikke-kommende-mens". Altså den dagen /tiden man forventer mens, men den ikke kommer = grunnet graviditet (for eksempel ) Endret 21. november 2017 av Tillia 1
AnonymBruker Skrevet 21. november 2017 #6 Skrevet 21. november 2017 1 time siden, Tillia skrev: Tja, etter å ha lest meg litt opp nå tror jg at jg ikke er gravid ettersom flertallet relaterer såre brystvorter til pms - symptomer:/ kort luteatal-fase var det også en del snakk om. Jg lurer nå på om jg ikke kanskje har d, og at dette er grunnen til at jg ikke har blitt gravid på tross av to fine, sikre eggløsninger og iherdig innsats på d tidspunktet Dersom såre brystvorter er uvanlig for deg, så kan det være et tegn, absolutt. Jeg har vanligvis ømme bryst etter eggløsning, men aldri hatt såre brystvorter. Anonymkode: 1c424...2fc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå