Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tok denne mnd dobbel letrozol . Rundt "forventet el" har jg hatt mye el-slim og har lagt inn mye innsats rundt disse dagene(ca en uke siden). De andre gangene jg har hatt el (uten oppnådd graviditet) har jg fått ganske vondt i brystene fra el til mens. Denne gangen - hvertfall til nå - er ikke symptomene helt samme - men begynner å få veldig såre brustvorter. Synlige blodårer har jeg også fått. 

Tror dere dette kan være tegn på graviditet? Har noen av dere hatt lignende symptomer (litt såre brustvorter ) i tidlig start av graviditet? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp, jeg hadde skikkelige såre brystvorter som første tegn fra ca 3 dager før IKM denne gangen.

Lykke til!! 

Anonymkode: 1c424...2fc

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jepp, jeg hadde skikkelige såre brystvorter som første tegn fra ca 3 dager før IKM denne gangen.

Lykke til!! 

Tja, etter å ha lest meg litt opp nå tror jg at jg ikke er gravid ettersom flertallet relaterer såre brystvorter til pms - symptomer:/ kort luteatal-fase var det også en del snakk om. Jg lurer nå på om jg ikke kanskje har d, og at dette er grunnen til at jg ikke har blitt gravid på tross av to fine, sikre eggløsninger og iherdig innsats på d tidspunktet 

Skrevet

Hva betyr IKM?

Anonymkode: a3158...900

Skrevet (endret)
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva betyr IKM?

Anonymkode: a3158...900

"Ikke-kommende-mens". Altså den dagen /tiden man forventer mens, men den ikke kommer = grunnet graviditet (for eksempel )

Endret av Tillia
  • Liker 1
Skrevet
1 time siden, Tillia skrev:

Tja, etter å ha lest meg litt opp nå tror jg at jg ikke er gravid ettersom flertallet relaterer såre brystvorter til pms - symptomer:/ kort luteatal-fase var det også en del snakk om. Jg lurer nå på om jg ikke kanskje har d, og at dette er grunnen til at jg ikke har blitt gravid på tross av to fine, sikre eggløsninger og iherdig innsats på d tidspunktet 

Dersom såre brystvorter er uvanlig for deg, så kan det være et tegn, absolutt. Jeg har vanligvis ømme bryst etter eggløsning, men aldri hatt såre brystvorter. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...