AnonymBruker Skrevet 21. november 2017 #1 Skrevet 21. november 2017 Hei jenter Jeg har ønsket meg et barn til i en evighet, men har alltid vært alene, så ikke en enkel drøm å oppfylle. Jeg har hatt samboer det siste 1,5 året, men jeg gjorde det slutt for en stund tilbake fordi han ikke ønsket seg barn enda, og jeg var rett og slett ikke villig til å vente flere år med og få en til. Så jeg begynte å titte rundt på egenhånd.. Første tanke var jo Danmark, men det er både dyrt, og jeg ønsker også at barnet skal kunne vite hvem sin far er i fremtiden. Jeg har også vært i kontakt med flere private donorer, men det virker litt for skummelt. Jeg fortalte om planene til min beste kamerat gjennom 15 år, og det endte opp med at vi bestemte oss for å prøve sammen, og vi hadde i dag vårt første forsøk! (dvs beger og sprøyte). Det er kun 3 uker siden jeg begynte prossessen med og i det hele tatt google klinikker og tenke tanken, og her sitter jeg og er kanskje gravid om en ukes tid Føler meg veldig heldig som fikk det akkurat slik jeg "ønsket". Jeg vet at denne mannen vil bli en fantastisk far (han har også et barn fra før), ikke minst har vi vært bestevenner i 15 år, kjenner hverandre godt, og det vil ikke komme noen overraskelser på veien. Jeg er forøvrig veldig glad for at jeg begynte med EL-tester, for EL var langt fra der jeg alltid har trodd den har vært. Jeg har en syklus på 25-26 dager, og har alltid trodd den var på dag 14 som de fleste andre. Leste på nett at EL for de med 26-dagers syklus ofte er på dag 12.. Jeg begynte å teste på dag 12, og var redd jeg var for sent ute denne mnd, siden de ikke ble positive. Jeg tok en siste test i dag tidlig (dag 16) bare for å være sikker, og jammen var ikke den klar og tydelig positiv. Var også tydelig positiv rundt kl 14.30 i dag. Dvs at selv om jeg har en syklus på 26 dager har jeg altså EL på dag 17-18-19. Kan jo hende den er sen akkurat denne syklusen da, men er veldig glad for at jeg tok den "siste" testen i dag tidlig, og krysser fingrene for treff på første forsøk Anonymkode: 90ec1...26a
Sheherasade Skrevet 22. november 2017 #2 Skrevet 22. november 2017 Så flott at du har funnet ut en måte å bli gravid på med en som du er glad i og som du kan stole på. Lykke til i prøvingen, og håper det ikke tar for lang tid før det klaffer!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå