Gå til innhold

Jeg er ensom

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har aldri innrømmet det ordentlig for meg selv, før nå. Det er selvfølgelig noe jeg har kjent på og vært klar over veldig lenge, men det mest behagelige har vært å skyve det bort og overbevise meg selv om noe annet. Trives i mitt eget selskap, ja, men ikke så mye som jeg selv skal ha det til. Jeg er ensom og det føles ikke noe godt. Sånn, nå har jeg innrømmet det overfor meg selv. Det var det jeg ville med denne tråden. Av alle som leser dette er det kun én person jeg vet hvem er. Det er meg. Og innrømmelsen overfor meg selv var det viktigste akkurat nå. Grunnen til at jeg skriver det på et offentlig forum og ikke i et privat notat er fordi jeg vet at dette kan leses av andre. Da kan jeg ikke ta det tilbake på samme måte som jeg hadde kunnet ved å slette et notat ingen andre enn jeg hadde lest.

Tråden vet jeg ikke hva det blir av eller om den i det hele tatt får stå, - det er jo ingenting jeg ønsker å diskutere. Jeg kommer hverken til å skrive eller lese noe mer her.

Anonymkode: 45610...41a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du skal i hvert fall vite at du ikke er alene, om å være ensom. Det er jeg å. K-29 ❤️

Anonymkode: c9431...de6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også ensom, særlig etter at jeg flytta til en ny plass der jeg ikke kjenner noen. Jeg er også veldig sjenert, så sliter med å bli kjent med nye personer. Føler meg deg! 

Anonymkode: 97848...689

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bor i Oslo og familien min i Vardø. Jeg kjenner få her og føler meg ensom jeg også. 

Anonymkode: efea7...af4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også ensom og det tok meg lang tid å innrømme det for meg selv. Kjentes veldig deilig å få satt ord på det og ikke fortrenge følelsen, selv om det selvsagt er vondt og vanskelig å føle meg så alene. 

Anonymkode: d9be1...e33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Last ned appen Hey VIna? kanskje dere kan finne noen venner eller bare noen å snakke med der? Jeg gjorde det og har funnet noen nye venner :):)

Anonymkode: 8c628...555

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...